مسعود شجاعی هافبک تیم ملی بازی با برزیل را درسی بزرگ برای فوتبال ملی ما می داند.

او در پایان بازی به خبرآنلاین گفت: «بازی سختی بود. ما داشتیم با برزیل بازی می کردیم. با تیمی که یکی از بهترین های دنیاست. رخ دادن چنین نتیجه ای در این بازی هم فکر نمی کنم اتفاق عجیبی باشد. آنها فشار زیادی را روی تیم ما آوردند و سه گل هم زدند اما فکر نمی کنم که تیم ما هم بازی بدی را به نمایش گذاشته باشد.»

او درباره صحنه گل ابتدای بازی تیم ملی که مردود شد هم گفت: «فکر می کنم گل مان درست بود چون غلامی که توپ را می زد، کسی در آفساید نبود. اگر اول ما جلو می افتادیم، قطعا شرایط تغییر می کرد اما به هر حال این اتفاق نیفتاد. مهم نتیجه نیست. مهم درسی است که ما از این بازی باید بگیریم. اینکه فشار تیم برزیل به خوبی نقاط ضعف و قوت تیم ملی ما زرا مشخص کرد و حالا این ما هستیم که باید این کمبود ها را جبران کنیم.»

شجاعی درباره ضعف های تیم ملی گفت: «من سرمربی تیم نیستم. این نکات را باید سرمربی تیم ملی بگوید و من نمی توانم درباره مسائل فنی حرفی بزنم.» اما آیا با این نمایش تیم ملی‌مان می‌تواند رویای قهرمانی جام ملت های آسیا را محقق کند؟ این پرسشی است که در پاسخ به آن شجاعی می گوید: «واقعا حرف زدن در این باره سخت است. آنجا همه تیم ها می آیند که نتیجه بگیرند و دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. کارمان دشوار است و اگر می‌خواهیم موفق باشیم، نباید اشتباه کنیم.»

او که جای خود را به کریم باقری داد تا آقا کریم آخرین بازی ملی اش را تجربه کند درباره آن صحنه می گوید: «واقعا به اینکه آقا کریم جای من وارد زمین شد افتخار می کنم. او یکی از بزرگترین و با اخلاق ترین بازیکنان ملی پوش تاریخ ماست و همه ما به همبازی بودن با چنین بازیکنی افتخار می کنیم.»

شجاعی در پایان درباره شرایط خود در اسپانیا هم گفت: «ماشاءالله هر روز یک خبر ناگوار درباره ما در ایران می نویسند. فقط مانده خبر مرگ مان را مخابره کنند اما بسیاری از این نوشته ها واقعیت ندارد. من برای گرفتن جای ثابتم در تیم تلاش می کنم و مطمئنم که موفق هم می شوم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 98702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =