دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبرى با انتقاد از شیوه رقباى انتخاباتى احمدىنژاد در نقد عملکرد دولت نهم اظهار داشت: افراطىگرىها باعث شده که در افکار عمومى این داورى شکل بگیرد که احمدىنژاد مظلوم واقع شده است. به نوشته روزنامه جوان حبیبالله عسگراولادى، اظهار داشت: نامزدهاى محترم با درک موقعیت استثنایى ایران نباید در نقد یکدیگر آنقدر افراط کنند که لبخند دشمن آشکار شود. وى با تاکید بر اینکه خط قرمز رقابتها باید حفظ حریم انقلاب، وحدت و امنیت ملى باشد، گفت: آنهایى که فضاى رقابت را به سمت افراط مىبرند باید بدانند به نفع آنها نیست. وى با بیان اینکه احمدىنژاد در چهار سال گذشته به صورت خستگى ناپذیر به مردم خدمت کرده است، تصریح کرد: ما نباید اقتدارى را که در سایه پایدارى دولت نهم و ملت در برابر زیاده خواهان عالم به دست آوردیم فراموش کنیم.




نظر شما