او که کلا تیمش این فصل خوب امتیاز از دست می دهد ، در پایان بازی یکی دیگر از شب های تاریخی اش در جمع خبرنگاران را پشت سر گذاشت و در توجیه ناکامی تیمش گف:«در دیدار امروز 3 نفر از بهترین بازیکنان را در اختیار نداشتم و با 16 بازیکن به مصاف شهرداری رفتیم. واقعاً باید به صداقت و درایت آقایان در فدراسیون فوتبال تبریک گفت. بازیکنان من باید الان در بازی با شهرداری تبریز حضور داشتند نه این که با تیم ملی باشند و به لیگ برتر نرسند. »
او سپس به موضوعی اساسی تر پرداخت و با اشاره به سفر تقریبا تمام مسئولان ورزش کشور به ابوظبی برای تماشای بازی ایران و برزیل گفت: «آیا عدالت است که صغیر و کبیر فدراسیون فوتبال برای تماشای بازی تیمهای ایران و برزیل به امارات بروند و پول بیت المال به این شکل هزینه شود؟ ضد انقلاب نیستم و کشورم را هم دوست دارم، اما نباید پول بیت المال به این طریق استفاده شود و این مبالغ هدر رود. بروید میدان میوه و ترهبار را ببینید که چگونه پیرزنها و پیرمردها از داخل زبالهها، میوههای خراب را جدا میکنند و برای مصرف به خانههایشان میبرند. ما انقلاب کردیم تا در این مملکت حق به حقدار برسد، این عدالت باید رعایت شود، اما عدم درایت برخی مدیران ما باعث شده برخی مسائل به وجود بیاید.»
باخت به شهرداری تبریز بهانه ای بود تا محمد مایلیکهن دوباره به سیم آخر بزند.
کد مطلب 99408







نظر شما