یک عضو جامعه‌ روحانیت مبارز بار دیگه از ناطق نوری و دیگر اعضای این تشکل دعوت کرد تا در جلسات آن شرکت کنند.

به گزارش ایسنا حجت‎الاسلام عبدالحسن نواب خطاب به آن بخش از اعضای جامعه روحانیت مبارز که در جلسات حضور نمی‎یابند، گفت: مناسب است اعضاء گله‌هایی که دارند را با حضور در جلسات جامعه روحانیت مطرح کنند، نه از راه دور. بارها از آقای ناطق نوری دعوت کرده‌ایم که در جلسات جامعه‌ روحانیت حضور پیدا کند و اکنون نیز از ایشان دعوت می‌کنیم که به جامعه روحانیت برگردند.

 وی ادامه داد: جامعه روحانیت در اولین روزهایی که آقای ناطق نوری و برخی از دوستان در جلسات حضور پیدا نکردند، با آن‌ها مذاکره و از آن‌ها دعوت کرد که بازگردند و این دعوت را به اشکال مختلف انجام داد و حتی بعضا برای دعوت به حضور در جلسات، به منازل آن‌ها نیز رفتند.

نواب خاطرنشان کرد: این‌که آیا این دعوت‌ها به موفقیت می‌انجامد و این افراد در جلسات جامعه‌ روحانیت حضور پیدا می‌کنند، تا گله‌های خود را مطرح کنند یا همچنان تصمیم بر آن دارند که از راه دور به طرح گله‌ بپردازند را گذشت زمان مشخص خواهد کرد.

 گفتنی است، پس ازانتخابات اخیر ریاست جمهوری برخی ازاعضاء جامعه‌ روحانیت، از جمله ناطق نوری به گفته خود به دلیل گله‌هایی که از این تشکل داشتند، در جلسات این تشکل حضور پیدا نکردند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 99933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =