رییس اتحادیه بارفروشان از کاهش ۵۰ درصدی مصرف میوه در ایران با وجود افزایش عرضه صیفی‌جات در میادین میوه و تره‌بار خبر داد. او کاهش قدرت خرید مردم را علت افت مصرف خواند. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

6060

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید حبیب IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
    1 0
    کاهش مصرف میوه نتیجه گرانی و گرانی نتیجه صادرات بی رویه است