با حضور معاون استاندار آذربایجان‌غربی، فرماندار جدید ارومیه معارفه شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، با حضور مقامات استانی و شهری، غلامحسین عماری به عنوان فرماندار جدید ارومیه معرفی شد.

در این مراسم رسول مقابلی نیز تودیع شد.

عماری پیش از این، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی، فرماندار سلماس، معاون اداری مالی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس، رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی، عضو هیات امنای دانشکده علوم قرآنی شهرستان خوی، رئیس هیات موسس دانشگاه پیام نور شهرستان سلماس و ایواوغلی خوی و رئیس هیات اندیشه ورز بسیج ادارات کل استان در کارنامه داشته است.

مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند

رضا ابراهیمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی در آیین تکریم و معارفه فرماندار ارومیه، جابجایی ها در سطح مدیریتی را امری طبیعی اعلام کرده و افزود: با تغییر مدیران، تفکری جدید مسئولیت را بر عهده می گیرد تا سیاست های کل را در سطح شهرستان اجرایی نماید.

وی همچنین اتخاذ تصمیمات را در نظام جمهوری اسلامی ایران براساس رای مردم دانسته و خاطرنشان کرد: با انقلاب اسلامی، مردم در تمامی عرصه ها بر روی کار آمدند و بی تردید در مردم سالاری دینی، مردم تصمیم گیرنده اصلی هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان‌غربی در ادامه با اشاره به اینکه کشورمان همواره درگیر تحریم های ظالمانه بوده، افزود: دولت جمهوری اسلامی ایران با اتکا به ظرفیت های داخلی و با نگاه به درون، در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و به دنبال رفع مشکلات داخلی و خارجی است.

ابراهیمی در پایان با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات باید در بین مردم باشیم، تصریح کرد: مدیران با حضور در سطح جامعه و توجه ویژه به مناطق محروم، پیگیر رفع مشکلات مردم در خارج از دفاتر خود باشند.

عکاس: زهرا طالعی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =