مراسم روز خبرنگار در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، بعد از چند روز تاخیر بدلیل روزهای عزاداری، مراسم روز خبرنگار در خانه مطبوعات استان آذربایجان‌غربی برگزار شد.

مراسم روز خبرنگار روز چهارشنبه در حالی در خانه مطبوعات استان آذربایجان‌غربی برگزار شد که همه اتفاقات دست به دست هم داده بود تا امسال نسبت به سالیان قبل حال و هوای کم رمق تری داشته باشد.

ادامه بحران کرونا از یک طرف، اتفاقات هدیه اینترنت وزارت ارتباطات و خبرنگار نامیده نشدن بسیاری از خبرنگاران، خبرهای ضد و نقیض از کنارگذاشته شدن بسیاری خبرنگاران استانی یکی از رسانه‌های معتبر کشوری، شرایط اقتصادی و اجتماعی این روزها، شکایات کم و بیش برخی مدیران از خبرنگاران و حتی حذف برخی رسانه‌ها از نشست‌ها و ارتباط با مدیران برخی دستگاه‌های مهم دولتی و کلا اتفاقات این چنین و البته همزمانی با روزهای عزاداری ماه محرّم باعث کم رقمی مراسم روز خبرنگار شده بود.

امسال البته نسبت به سالیان قبل نشست‌های خبری نهادهای دولتی و خصوصی که معمولا در ایام روز خبرنگار با اصحاب رسانه مرتبط برگزار می‌شد نیز به کل خبری از آن نبود.

یکی از دغدغه اصلی خبرنگاران بجای شرایط معیشتی و بیمه و ... امسال به شرایط سامانه ای-رسانه که منجر به حذف بیشتر خبرنگاران از هدیه وزارت ارتباطات و نارضایتی از شرایط نامشخص این سامانه برای ثبت خبرنگاران شده بود.

بهر حال مراسم امسال با حضور فرماندار ارومیه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی، مدیرکل کتابخانه‌های استان و روابط عمومی شهرداری ارومیه با حضور ده‌ها تن از خبرنگاران و اعضای خانه مطبوعات استان در سالن این خانه برگزار شد و در نهایت با سخنرانی مسئولین حاضر و تجلیل از خبرنگاران تازه ازدواج کرده و یا تازه بچه دار شده پایان یافت و در نهایت نیز عکسی به یادگار در بیرون از خانه مطبوعات گرفته شد تا روز خبرنگار سال ۱۴۰۱ نیز به فراموشی سپرده شود.

به همین راحتی...

تصاویر: علی ارسلانی
گزارش: سینا افشاریان

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =