مسابقه کشوری اتومبیلرانی درگ (شتاب) در ارومیه با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت کننده از سراسر کشور طی دو روز در ارومیه در حال برگزاریست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، رقابت اتومبیلرانی درگ (شتاب) به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌غربی، اداره کل ورزش و جوانان استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و شهرداری این شهر در پیست دهکده ساحلی چی‌چست ارومیه در حال برگزاریست.

به گفته فرشید حسینی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان‌غربی، این رقابت در دو مسیر ۲۰۰ و ۴۰۰ متری و در ۸ کلاس (۱۶ سوپاپ، پژو ۲۰۶، هشت سوپاپ، ۴ سیلندر توربو دیفرانسیل جلو، NA، بانوان، آزاد و کمتر از ۱۵۰۰ سی‌سی) برگزار می‌شود.

بنا به اعلام شرکت کنندگان حاضر، پیست این رقابت‌ها جزو بهترین و استانداردترین پیست‌های کشور بوده و علی‌رغم شرایط اقتصادی با علاقه به رشته اتومبیلرانی در رقابت‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند و توسعه پیست‌ها منجر به کاهش حوادث رانندگی بدلیل سرعت بالا و حرکات خطرناک در خیابان‌ها و جاده‌ها می‌شود.

استاندارد بودن پیست از نظر آسفالت و نور اجازه رقابت در شب را نیز به شرکت کنندگان داد ضمن اینکه حضور خودروهایی چون پیکان، بی‌ام‌و، هیوندای رقابت جذابی را بین راننده‌های کلاس‌های مختلف ایجاد کرد.

این مسابقه امروز جمعه با معرفی نفرات برتر پایان خواهدیافت که در روز نخست سجاد بیرامی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی،سجاد خوبدل سرپرست ورزش و جوانان شهرستان ارومیه و جمعی از مسئولین انتظامی و نظامی نیز همزمان با هفته دفاع مقدس از جایگاه ویژه این رقابت‌ها را تماشا کردند.

تجلیل از خانواده شش جانباز و شهدا در حاشیه مسابقات از برنامه‌های جنبی مسابقات بود.

گزارش: سینا افشاریان

۴۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =