برای این که بتوانید روز خوبی را در کنار ساحل بگذرانید و مطمئن باشید که گوشی زیبایتان خراب نمی‌شود توصیه می‌کنیم که نگاهی به این قاب جدید آی‌فون بیندازید.

ماندانا سجادی: به طور کلی ساحل و فن آوری هیچ همخوانی با هم ندارند. در ساحل باید مرتب مواظب وسیله الکترونیکی خود باشید تا ماسه و آب دریا خرابش نکنند.
برای اینکه بتوانید روز خوبی را در کنار ساحل بگذرانید و مطمئن باشید که گوشی زیبایتان خراب نمی‌شود توصیه می کنیم که نگاهی به این قاب جدید آی‌فون بیندازید. TAT7 از پلی کربنات شفاف ساخته شده و با دریچه‌هایی لولایی از پایین باز می شود. اگر به تصاویر نگاهی بیندازید دو واشر را می‌بینید که در این قاب تعبیه شده است و مانع ورود آب به داخل آن می‌شود. این کیس تا حداکثر عمق 30 متری کارایی دارد.
علاوه بر این سه دکمه هم روی این قاب دیده می شود که به کاربر کمک می‌کند تا به کنترل های لمسی عکس برداری و فیلم برداری دستگاه دسترسی داشته باشد. اگر تاکنون غواصی کرده باشید حتما دلتان می خواهد چند تا عکس با کیفیت از سفر هیجان انگیز خود داشته باشید. این قاب 84.95 دلار قیمت دارد اما با توجه به پیش رو بودن فصل تابستان و سفرهای تابستانی ایده جالبی به نظر می رسد.
40121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عاشق شاغلام خدا بیامرز! IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    18 0
    آقا شما خیلی با کلاسید!!! مردم به چی فکر میکنند،شمابه چی فکر میکنید! به اینکه میرید ساحل گوشی میلیونیتون با یک قاب 200000تومانی به دستتون باشه تا بتونید از زیر آب و موقع موج سواریتون عکس بگیرید!!! آقا شما خیلی با کلاسید!!!
  • یه سوال فنی IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
    7 0
    یه سوال فنی دارم زیر اب میخوای با کی حرف بزنی ؟ زیر اب چه جوری حرف می زنی؟ چرا این اقایون از کاربردهای نایلون فریزر غافلند؟؟؟