جوان 20 ساله چترباز که بین کابل های برق فشار قوی ارتفاعات روستای وردیج گرفتار شده بود با تلاش نفسگیر نجاتگران آتش نشانی نجات یافت.

این حادثه شب گذشته در انتهای بزرگراه همت، ابتدای روستای وردیج رخ داد.
مهدی داوری(مدیر عملیات منطقه 4) گفت: با رسیدن به محل حادثه جوان چترباز را در ارتفاعات عمودی، بیش از 350 متر که در بین کابل های برق فشار قوی گرفتار شده بود مشاهده کردیم و از همان لحظات اولیه وضعیت جسمی و روحی این شخص از طریق بیسیمی که در اختیارش بود کنترل می شد. گروه امداد و نجات از لحظات اولیه و با آماده سازی تجهیزات برای نجات شخص آماده و تنها در انتظار عوامل برق منطقه بودند تا با قطع و تخلیه کابل برق بتوانند این جوان را نجات داده و عده ای را از نگرانی و اضطراب درآورند.
داوری خاطرنشان کرد: آتش نشانان و نجاتگران نزدیکترین راه امداد به این جوان را پیدا کرده و با رفتن به ارتفاعات شرق روستای وردیج و با زدن کارگاه ویژه نجات و حضور عوامل برق عملیات خود را آغاز کردند و با اجرای عملیات راپل این پسر جوان به نام(مهدی) را به سلامت و بدون هیچ آسیبی به سطح زمین انتقال دادند.

به گزارش خبرآنلاین قبلا نیز شاهد اتفاقاتی از این دست بوده ایم و نجات زن کایت سوار در ارتفاعات شهران (اینجا بخوانید)، سقوط دومین کایت‌سوار در شمال‌غرب پایتخت (اینجا بخوانید)، سقوط مرد کایت‌سوار در اطراف بزرگراه شهید باکری (اینجا بخوانید)، از جمله آنها است.
عکسها: پایگاه خبری125

45282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فارس IR ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    16 4
    ای بابا اون اقا و خانم واست عبرت نشدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۷
    26 2
    آتش نشانان عزیز خسته نباشید با دهان روزه خدا اجرتان دهد