رییس‌ جمهور با اشاره به تحولات منطقه و آنچه از آن به عنوان بهار کشورها و ملت‌ها یاد می‌شود، گفت: مطمئناً این تحولات مختص به منطقه خاصی نیست و همه جهان در حال حرکت به سمت بهار حقیقی است.

محمود احمدی‌نژاد در دیدار ایرانیان مقیم کویت با بیان اینکه وقتی سخن از ایران به میان می‌آید حرف از یک فرهنگ، ارزش و آرمان است که تمام ملل دنیا به دنبال آن هستند، گفت: از دو جهت به ایران علاقمندیم اول اینکه ایران زادگاه و بستر ماست و دوم اینکه ایران مظهر همه زیبایی‌ها و کمالجویی بشر است.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری از سخنانش گفت: ملت ایران در زمان پذیرش اسلام به لحاظ علمی، فرهنگی و صنعتی بسیار پیشرفته‌تر از کسانی بود که او را به اسلام دعوت کردند اما ملت ایران کلام حق پیامبر اسلام(ص) را پذیرفت و 1400 سال پای آن ایستاد و بیشترین خدمات را به آن ارائه کرد که اگر در این زمینه نیز تلاش‌ها و خدمات ملت ایران در تبیین فرهنگ و اندیشه اسلام حذف شود، چیزی از آن باقی نمی‌ماند.

گزیده سخنان رئیس جمهور را می توانید در شرح عکس ها ملاحظه فرمایید.

/2727

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    11 3
    به جای این حرفها اقتصاد بیماررا یاسالم کنید یا بمیرانید
  • دانشجوی غیربورسیه IN ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    4 2
    با سلام.ای کاش به جای تعارف کردن واقعا مشکل مردم را حل میکردید.با امدنتان همه گفتند کسی امد که درد مردم را خوب میفهمد.ولی افسوس ......ای کاش در این چند ماه باقیمانده با درست کردن اوضاع یادگار خوبی از خود به جای بگذارید.مردم نان میخواهند نان نان نان ارامش ارامش ارامش.
  • عبدالله ایرانی IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۸
    3 2
    آفرین به رئیس جمهورمحترم.درتائید کلام ایشان اضافه شود که پیامبرازمیان همه ی اصحاب ویاران فقط یک ایرانی رادرردیف اهل بیت خودداد که این نشان ازجایگاه بلندایرانیان درنزد پیامبر وبعدازایشان امامان معصوم دارد.فرمود:"سلمان منا اهل البیت"