اچ پی اولترابوک 14 اینچی مجهز به ویندوز 8 خود را راهی بازار کرد.

انوی تاچ اسمارت اولترابوک چهار، کمی با سایر اولترابوک ها و استاندارد مربوط به این ابزارها متفاوت است.
اولترابوکی 14 اینچی به وزن 2.1 کیلوگرم که ظاهری سنتی داشته و با سمبل اچ پی روی لپ تاپ، خود را متمایز نشان می دهد.
اولترابوک زیر هزار دلاری با رزولوشن 1366 در 768  ،( هر چند رزولوشنی نیست که کاربران انتظار آنرا می کشیدند) وکیبوردی کم عمق برای سریعتر تایپ کردن و برتر بودن آن نسبت به سایر کیبوردهای جزیره ای با کلید بزرگ space، از ویژگی های این اولترابوک است.
ویژگی چند لمسی این اولترابوک، قابل روشن و خاموش شدن است و تاچ اسکرین بودن سیستم برای کار با ویندوز هشت را برای شما آسان می کند.
پورت شبکه، اچ دی ام آی، دو پورت یو اس بی نسخه سع و کارت خوان حافظه های فلش را می توان در سمت چپ اولترابوک مشاهده کرد. سمت راست نیز یک پورت یو اس بی نسخه دو همراه جک هدفون وجود دارد.
پردازنده آی سه و آی 5 (به انتخاب کاربر هنگام خرید) روی آن نصب شده است.
4 گیگ رم DDR3 همراه با 500 گیگ هارد هیبریدی و 32 گیگ فلش مموری و گرافیک سری 4 هزار اینتل در این اولترابوک جاسازی شده است. (اچ پی به شما حق انتخابی برای گزینش گرافیک ای.ام.دی  2 گیگی هم می دهد.)
عمر باطری نیز برای کارهای نرمال تا 5 ساعت است و اگر بخواهیم اولترابوک های رقیبی را برای این محصول در نظر بگیریم باید از سونی وایو تاچ T13 نام ببریم.
انوی تاچ اسمارت اولترابوک چهار، از 799 دلار شروع شده و با ویژگی های انتخابی از سوی کاربر به 1000 دلار می رسد.
منبع: سی نت
56501

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 16
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    12 38
    آقا شما واسه اینکه ثابت کنین خیلی میفهمین دارین زبون فارسی رو نابود میکنین تاچ اسمارت؟یعنی واقعا واسه این کلمه ها معدل فارسی وجود نداره؟
    • بدون نام IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
      37 4
      اسم خاص که ترجمه نداره که. اسم این سری تاچ اسمارت هست. you got it?
    • بدون نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
      36 2
      شما برو یکی بساز. بعد که ساختی اسمش رو هم فارسی بذار.
    • بدون نام IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
      19 14
      مگه زببون فارسی هنوز هس؟؟اصلا میشه بهش گفت زبون؟
    • امین IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
      17 0
      دوست عزیز touch smart لوگو تایپ برخی از محصولات اچ پی هست و همیشه به همراه نام برند اچ پی میاد.. شما نمیتونی لوگو تایپ رو ترجمه کنی..چون پیش وند برند محسوب میشه.. اچ پی عبارت touch smart رو همراه برندش ثبت کرده دقت کرده باشی فقط اچ پی در تبلیغاتش از این عبارت استفاده میکنه..
  • بدون نام IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    21 2
    خدااااااااااااااا منم میخوام آخه
  • بدون نام IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    38 1
    (من الان دارم با خودم حرف میزنم !) اخه تو که پولشو نداری چرا این صفحرو باز کردی.عکساشم دیدی.توضیحاشم خوندی.کامنتم تازه میزاری !؟!
    • بدون نام IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
      9 0
      دقیقا
    • بی پول IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      1 0
      دمت گرم.
  • بدون نام IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    11 6
    1000 دلار، به قیمت امروزش میشه 4.5 میلیوووووووون!
  • کاربر ویندوز 8 IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    3 1
    قابل توجه دوستان لطفا زیاد ظاهر بین نباشید یک سری توضیحات است باید بدانید اولا روی تمام رایانه هایی که ویندوز 7 کار می کنه می توانید ویندوز 8 را نصب کنید سازگاریش با برنامه های ویندوز 7 خوبه و مشکل خاصی ندیدم ولی یک توضیح در مورد اینکه ایا ارزشش را دارد تبلت یا الترابوکی با این ویندوز بخرید باید بگویم خیر فقط یک پول دور ریختن اساسی است 1- منوی اغاز (start ) جدید که به نظر جذاب می اید صرفا یک نقاشی قشنگ است و عملا بلااستفاده می ماند یک مشکل بزرگ هم این است که دیگر دکمه های پنجره بستن و کوچک کردن بالا گوشه راست را ندارید و باید alt f4 بزنید بعضی ایکون های جذاب که خیلی مایکروسافت روش مانور میده هم برای کاربران ایرانی بدرد نخورند مثل sky drive weather news بعضی فیلترند >>>
  • کاربر ویندوز 8 IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    2 2
    و برخی هم زیاد به درد بخور نیستند در مقبل گجت های ویندوز 7 خیلی کاربردی تر بودند 2- کاملا با مدیا پلیر و دوربین وب کم مشکل خواهید داشت مثلا اگر بخواهید موسیقی گوش بدهید و شروع به کار با افیس بکنید بعد میان کار بخواهید موزیک را ببندید باید کاملا بروید start و بعد با هزار مکافات ببندید قول میدهم چند بار مجبور بشوید به صفحه دکتاپ برگردید البته در صورتی که بخواهید repeat کنید باز مشکل خواهید داشت در کل توصیه می کنم یک پلیر دیگر نصب کنید مثل vcl یا هرچی دوربین هم که فعلا موفق به انداختن عکس نشدم البته باز وقتی عکس را بیندازید یا هر فایلی را از طریق start ذخیره کنید در بازیابی ان از طریق start مشکل خواهید داشت و مجبور می شوید یک خروج کامل به دسکتاپ بکنید>>>
  • کاربر ویندوز 8 IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    3 2
    3- اول XP را نصب کنید بعد یک فضای خالی بگزارید و سپس ویندوز 8 را نصب کنید 4- باز توصیه می کنم فریب ظاهر رنگارنگش را نخورید در کل یک ویندوز 7 است با یک منوی شروع بی مصرف 5- یک مشکلی که خودم داشتم مربوط به نصب بود انگار بعد از نصب بوت را تغییر می دهد و برای اولین بار که ریست کردم فکر کردم مشکل داره بعد فهمیدم باید خودم دستی بوت را تعیین کنم و تازه اگر بخواهید به xp بروید اینطور نیست که در بوت لودر boot loader ویندوز 8 بتوانید مستقیم بروید بلکه بعد از انتخاب سیستم عامل سیستم یکبار ریست می کند و به منوی داس انتخاب بوت می روید بعد از انتخاب بوت تازه xp بالا میاد 6-کلام اخر اگر7 دارید به همان قناعت کنید وگرنه باز بدون پرداخت هزینه خرید جدید می توانید ارتقا دهید >>>
  • کاربر 8 IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
    1 3
    > و اگر قصد خرید تبلت در ایران را دارید توصیه اول و اخرم گلکسی تبلت با سیستم اندروید است زیرا هم یک تبلت دارید با سیستم عاملی کاملا سازگار در ایران و هم یک گوشی همراه تبلت های گلکسی با اندروید بهترین گزینه هستند چیزی که خیلی در خرید تبلت مهم است اینها هستند الف) نصب اسان برنامه ها ب) توانایی مکالمه ج) بلوتوث و وایرلس د) سبکی پ) حافظه بالا ت) راحتی در کار ح) سازگاری با زبان فارسی در نوشتن و مرور اینترنتی تمام تبلت های موجود در بازار به غیر از گلکسی در یکی از موارد فوق مشکل دارند و رفع این مشکل ها برای کاربر هزینه بالایی خواهد داشت
    • اندروید IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۷
      0 0
      چه قدر خوب تفسیر می کنی.!!!!!!
  • بدون نام IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۳
    8 4
    شرکتهای آمریکایی واقعآ خدای تکنولوژی هستن . کارشون درسته . هم کیفیت و هم اعتبار . هم پشتیبانی عالی . خراب نمیشه اگه کمی درست نگهداری کنی . عموم نوت بوکهایی که تو ایران خراب میشه به دلیل بی مبالاتی کاربر و یا راهنمایی های اشتباه فروشنده هاست .