رسانه های جهان توجه ویژه ای به سخنرانی بشار اسد رئیس جمهوری سوریه داشتند و هریک به فراخور موضع خود بخش هایی از سخنان او را پوشش دادند.

 

نام رسانه کشور محتوا
سی ان ان شبکه تلویزیونی آمریکایی اسد با ارائه راه حل برون رفت از بحران گفت که دشمنان سوریه به جهنم خواهند رفت
گاردین روزنامه انگلیسی اسد در یک سخنرانی نادر مخالفان را بهه گفتگو فراخواند و بر ادامه جنگ با تروریست ها تاکید کرد
وال استریت ژورنال روزنامه آمریکایی بشار اسد در یک سخنرانی جسورانه بر ادامه جنگ با تروریست ها تاکید کرد و راهکارهای بین المللی برای پایان مناقشه را با ارائه طرحی از خودش رد کرد.
رویترز خبرگزاری انگلیسی بشار اسد با ارائه راهکاری که می گفت ابداع تازه او است خواستار خاتمه جنگ شد اما مخالفانش معتقدند این یک بازی سیاسی برای باقی ماندن او در قدرت است.
واشنگتن پست رونامه آمریکایی بشار اسد در یک سخنرانی نادر با جسارت وعده داد که جنگ با تروریست ها را شدت خواهد بخشید و گفت آنها با اینکه او بسته اصلاحاتی را برای پایان دادن به خون ریزی ها ارائه کرده بود حاضر به پذیرش نشدند و همچنان ساقط کردن او را هدف گرفته اند.
تلگراف روزنامه انگلیسی بشار اسد مانند یک قهرمان از سوی هوادارانش که اسم او را فریاد می زدند مورد استقبال قرار گرفت درست مانند معمر قذافی که همینگونه در زمان شورش مردم در ملاعام حاضر می شد. 
یو.اس.ای تودی روزنامه آمریکایی بشار اسد  به ارائه یک راهکار جدید برای برقراری صلح در سوریه مبادرت کرد که شامل برگزاری کنفرانس آشتی، ایجاد دولت جدید و قانون اساسی جدید است.
آسوشتیدپرس خبرگزاری آمریکایی اسد در سخنانش صحبت از طرح جدیدی برای برقراری صلح در سوریه کرد که شرط لازم برای اجرای آن توقف کمک های تسلیحاتی برخی کشورهای جهان و منطقه به شورشیان مسلح است.
فاکس نیوز شبکه تلویزیونی آمریکایی بشار اسد با نادیده گرفتن درخواست ها برای کناره گیری اش ازقدرت اعلام کرد: برای گفتگو با آنهایی که به سوریه خیانت نکرده اند، آماده است.بشار اسد با نادیده گرفتن درخواست ها برای کناره گیری اش ازقدرت اعلام کرد: برای گفتگو با آنهایی که به سوریه خیانت نکرده اند، آماده است.
بی بی سی انگلیسی شبکه رادیو و تلویزیونی انگلیسی بشار اسد در یک سخنرانی نادر مخالفان خود را دشمنان خدا و عروسک خیمه شب بازی غرب توصیف کرد و به رنجی که مردم کشورش از اقدامات آنها می کشند اشاره کرد.
هافینگتون پست وب سایت آمریکایی بشار اسد با نکوهش جنگ داخلی گفت کشتن بیگناهان توسط تروریست هایی که از خارج پول می گیرند روشنایی را می میراند.
نیویورک تایمز روزنامه سراسری آمریکایی بشار اسد جسور، با اعتماد به نفس، مسلط و انتقادی در یک سخنرانی نادر ملت را خطاب قرار داد
دیلی بیست وب سایت آمریکایی مالک نیوزویک بشار اسد در یک سخنرانی جسورانه برای اولین بار به زجری که ملت سوریه از جنگ داخلی می کشند اذعان کرد.
وی. او. ای رادیو صدای آمریکا اسد گفت: وقتی در خیابان های سوریه آرامش و امنیت وجود ندارد خوشی هم نیست.

49261

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نوید IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    از صمیم قلب برای پیروری بشار اسد و ارتش سوریه بر سلفی ها و تندروهای افراطی دعا میکنم .
    • حسین NL ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      46 36
      برآورده شدن آرزوی شما نیزمند ریخته شدن خون بیش از نیمی از جمعیت سوریه هست اعم از مرد و زن و کودک!! هنوزم دعا میکنی؟!
    • reza IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      4 6
      ببخشید عزیز آمریکا هم تو عراق و افغانستان واسه نظم نوینش بیش از یه میلیون نفر رو قتل عام کرد.بیش از 50 تا پایگاه تو خاورمیانه ایجاد کرده.به نظرت دلیلش چیه!!!!!الان هم حمایت از تروریستا و مخالفای سوریه برای ساقط کردن حکومت.بعدش هم حزب الله لبنان ..سر آخر ایرن
  • ??? IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    38 6
    آیا روزنامه های غربی نیز مخالفان بشار را تروریست می نامند؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      4 6
      بستگی به روزنامش داره!؟
    • بدون نام IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
      7 10
      انشاء الله با برقرای همه پرسی و قانون اساسی جدید خشونت و خونریزی متوقف و مزدوران خارجی به سزای اعمالشون برسن
  • بدون نام IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    41 44
    درود بر بشار اسد. مرگ بر تروریست های عرب.
  • بدون نام IR ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    41 44
    درود بر بشار اسد. مرگ بر تروریست های القاعده و مزدور امپریالیسم.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۸
    10 19
    توكل به خدا و كوري چشم منافقين . اسد پيروز ميشه