اینجا بیمارستان بوستون ، سومین بیمارستان قدیمی ایالات متحده است و طبق تصاویر، کارشناسان در حال تمیز کردن و رفع گرد و غبار از روی مومیایی 2500 ساله مصری هستند.

می می لوک مصرشناس مسوول این پروژه در حال پاک کردن نمک از روی صورت مومیایی در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون است.

مومیایی جسد  Padihershef‌ است که 40 ساله و سنگتراش بوده که در گورستان شهر باستانی تبس در حومه رود نیل پیدا شده است. قرار شد گرد و غبار و مواد نمکی رسوخ کرده در مومیایی بر طرف شده و کفن نیز ترمیم شود.

می می لوک از پنبه های کتانی مخصوص برای پاک کردن جسد استفاده کرد.

کسی نمی داند Padihershef‌ چگونه زندگی می کرده و چرا مرده است. کارشناسان از وجود دسته جارو برای ایجاد ثبات در سر و نیم تنه شگفت زده شده اند.

منبع: دیلی میل

5656 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر A1 ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۸
    5 1
    شاید این کار هم یک نوع زندگی دوباره پس از مرگ باشد که فقط برای کسانی که مومیایی شده اند اتفاق می افتد.یک نگاهی دیگر از نوعی دیگر به این دنیا.که مومیایی شده به خواسته اش رسیده.
  • شهروند A1 ۰۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    8 1
    آخه این بیچاره مرده چرا دست تو چشم چالش میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعدشم یه ماسک بزن خانوم تو هر دو تا دستت دستکش کن عجبببببببببببببببببببببب!!!!!!!!!!!!!!!! آمریکایی غیر بهداشتی
  • مهران.خ IR ۰۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    2 3
    يك موميايي 2500 ساله از نظر تاريخي اينقدر با ارزش است كه از جابجايي تخريبي پرهيز شود و بجاي انتقال به بوستون آمريكا تجهيزات گردزدائي و آزمايشگاهي به محل اكتشاف انتقال يابد.لاي روب فاقد ماسك مخصوص است و در يكي از اسلايدها تعدادي تماشاچي در حال عكس و فيلم با موبايل هستند.نور فلاش و حتي دم و بازدم افراد باعث اكسيده شدن و تخريب چنين كشف ارزشمندي در دنياي تاريخ و پزشكي ميگردد.يه جورايي صحت موضوع مشكل داره!1
  • بی نام A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۹
    9 0
    چه دندونای سفیدی داره!!