هیتلر بعد از دیدن تصویر تمرین خود برای سخنرانی های دیوانه وار، از عکاس خود، خواست تا نگاتیوها را نابود کند اما ..

هنریش هافمن عکاس شجاع در سال 1925 به درخواست هیتلر اعتنایی نکرد و نگاتیوهای هیتلر در حال تمرین را نگه داشت که شما اینک گوشه ای از این عکسها را می بینید.

این عکسها در کلکسیون خصوصی نگهداری می شدند و نشان می دهد هیتلر برای سخنرانی های دیوانه وار خود تمرین می کرده است.

هیتلر می خواست خود را هنگام سخنرانی مشاهده کرده و بعد خطاهای خود و نیز نقاط قوت خود هنگام سخنرانی را ببیند و بنابراین لازم بود تا عکاس مخصوص، حالات مختلف وی را هنگام سخنرانی بگیرد. هیتلر از هافمن خواسته بود تا نگاتیو را بعد از ظهور عکسها از بین ببرد ولی وی این کار رانجام نداد.

عکسها نشان می دهد هیتلر چگونه خطاب به جمعیت خیالی حرکات دست و پا و دهان خود را تنظیم می کند.

منبع: دیلی میل

5656 

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 61
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    71 19
    اگه هيتلر آدم بدي بوده من هم ميخوام آدم بدي باشم ... غيرتش رو عشقه كه فقط مردمش براش مهم بودن
    • امید زندگی IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      10 18
      هیتلر نژاد پرست بود اونم از خطرناک ترین نوعش
  • بی نام A1 ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    43 18
    دنيا يادت باشه ... آريايي سرورته
  • بی نام A1 ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    25 33
    مردک دیوانه!!!
  • بی نام A1 ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    72 47
    تازه یه عکس هم داره که با شلوارکه.بااینکه جنایتکار جنگی بوده ولی از شخصیتش خوشم میاد
  • بی نام IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    27 6
    ای هیتلر کجایی .. همه رفتند و ما هم میریم. عجب دنیای بی ارزشی
  • سروش A1 ۱۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    134 6
    رئیس دولت یه کشور حدود 90 سال پیش متوجه شده که باید اول ببنید چه نقطه قوتی و چه نقطه ضعفی داره بعدش سخرانی کنه اما الان رئیس دولت یه کشوری..... میاد هرچی دلش میخواد میگه.. عجبا.....
  • امین A1 ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    21 9
    در یکی از نوشته هاش میخوندم که برای سخنرانی هاش از شیوه سوفسطائیان استفاده می کرد
  • ساشا A1 ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    63 10
    فکر کنم بعضی از کارای هیتلر قابل تحسین بود و خیلی هاش غلط.
  • بی نام IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    29 44
    دیکتاتور
  • حمید IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    18 1
    عالی بود! عجب عکسهای محشری!
  • بهرام A1 ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    فوتوشاپه
    • محمد IN ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
      93 13
      بالاغیرتا شور یک چیز رو در نیارید دیگه...حرفی نطری دارید بگین اگر هم نه که واجب نیست کامنت بگذارید و سکوت اختیار کنین!ممنون
    • صالح معروف A1 ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      8 18
      خوب راست میگه حداقل عکس اولی رو با فوتوشاپ کنار هم گذاشتن :)) دی
    • علی IR ۰۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      36 4
      شما اصلا میدونی فوتوشاپ چی هست؟ اینم مد شده هرکی از راه میرسه میگه فوتوشاپه.
    • بی نام A1 ۰۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      8 3
      حرص نخور محمد جان پیر می‌شی. نظر داده دیگه، یا شوخی یا جدی. به نظرم همدیگه احترام بذاریم.
  • مصطفی EU ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    17 2
    بعضی ها میگن 90درصد موفقیت های هیتلر به خاطر قدرت سخنرانیش بوده
  • بی نام A1 ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    19 19
    کار هنریش هافمن درست نبوده.
  • حامد A1 ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۳
    47 6
    ای کاش انرژی ، کاریزما و شعور مدیریتی اش را در راهی والالتر از جنگ می گمارد.
    • بی نام A1 ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      24 8
      قضاوت در مورد افراد خیلی سخته مگه اینکه در جایگاه آنها باشید موقعی که صنعت آلمان شروع به رشد کرد تمام منابع در اختیار فرانسه و انگلیس بود و آلمان هیچ گونه مستعمره ای نداشت و آنگلیس و فرانسه در واقع با در مضیقه قرار دادن آلمان از نظر مواد اولیه آلمانها را وادار به جنگ کردند. شرایط تحریمی که ما در آن قرار داریم و حملۀ آمریکا به هواپیمای مسافری ما و سکوهای نفتی نشان میدهد که چگونه آنها کشورها را به سوی جنگ سوق میدهند شاید اگر ما هم قدرت نظامی آلمان را داشتیم در و انتهای جنگ عراق تحریکهای آمریکاییها را میدیدیم ما هم با آنها وارد جنگ میشدیم کما اینکه صدام با نا پختگی درگیر جنگ با آمریکا شد.
  • شهاب IR ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    16 34
    از اولم قاطی داشته.
    • آریا IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      13 6
      مطالعه کن همینجوری یه حرفی نزن
  • بی نام A1 ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    24 9
    اینکه او دیوانه وار حرف می زد به یک طرف و اینکه عده زیادی به حرفهای دیوانه وار او گوش می کردند به طرفی دیگر
    • بی نام IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      3 4
      بهترین نظری که دیدم همین بود انصافا هیتلر جنایتکار بود ولی بدون حمایت ژنرالها اعضای حزب نازی و پلیس مخفی (اسم معروفی داشت یادم رفته) و در نهایت انبوه مردم ساده لوح ممکن نبود یک تنه کاری از پیش ببره به نظر من تک تک سربازان ارتش آلمان نازی تاحدودی مقصر هستند
  • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    33 1
    راستی تورم آن زمان مثل حالا بود
  • بی نام IR ۰۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    1 5
    این عکسها فوتو شاپ نیست اما این مرد هیتلر نیست شبیه اونه لطفا یه نگاهی به فرم چشما و گونه های عکس بیندازید ایا این مرد هیتلر است یا یه بازیگر تئاتر؟
  • بی نام A1 ۰۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    45 12
    مقتدرترین فرمانده در کل تاریخ بود. افسوس ژاپنی‌های کم‌عقل با گندی که تو پرل هاربر زدند پای آمریکا رو به جنگ باز کردند. وگرنه الان نه روسیه‌ای بود و نه چینی و نه انگلیسی که بخوان دنیا رو به گند بکشند. بعد از این کشورها هم می‌رفت خدمت آمریکا می‌رسید. ایران هم با توجه به روابط خوبی که اون زمان با آلمان داشت الان تبدیل به یکی از ابرقدرت‌های جهان شده بود.
  • آلمانوفیل A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    10 11
    جنایتکاری که برای اثبات ایدئولوِژی غلطش دنیا رو به خاک و خون کشید و بیشتر از همه ملت بزرگ خودش رو
  • بی نام IR ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    24 5
    هيتلر يك نابغه بود! يك نابغه رواني! اگه ايدئولوژيش غلط نبود شايد دنيا خيلي بيشتر پيشرفت ميكرد. اما به اونچه كه اعتقاد داشت (هرچند غلط) واقعا اعتقاد داشت.
  • reza313 IR ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    11 33
    هیتلر بزرگترین خدمتگذار یهود . . .
    • آریا IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      10 4
      این یک اظهار نظر سطحی و بی مطالعه است.
  • بی نام A1 ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    40 4
    چرا خیلی از ایرانیا از هیتلر خوششون میاد ؟؟؟
  • بی نام IR ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    20 42
    این اظهارنظرهای عمدتاً تحسین‌آمیز در مورد خونخوارترین حیوونی که تا حالا تو این دنیا زندگی کرده تهوع‌آوره. کدوم نبوغ، کدوم توان مدیریتی، کدوم توان نظامی؟ فقط و فقط یه چیز وجود داره... جنون خون
    • آریا IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
      26 13
      متاسفم که اینقدر بی مطالعه سخن می گی کمی راجع به هیتلر مطالعه کن بعد نظر بده اگر تو تونستی ذره ای اراده و تلاش اون رو داشته باشی.
  • بی نام IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    12 7
    آدم از نگاه کردن به عکسی که صاحب اون راضی نیست احساس ناجوری بهش دست میده.فکر نمیکید کار درستی نکردید؟
  • آرش A1 ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۴
    15 6
    به این عزیزی که از جنون خون میگوید و از نبود توان نظامی و مدیریتی لاف میزند،توصیه میکنم فقط چند سطری از کتاب نبرد من هیتلر را مطالعه کند.کتابی که از لحاظ فلسفی بسیار عمیق بوده وهضم آن به راحتی امکان پذیر نیست.تا پی ببرد به نبوغ و اندیشه های این مرد...
  • تاج A1 ۰۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    4 9
    واقعا" موندم از نظر شماهایی که میاین کامنت مثبت راجع به هیتلر میذارین جون آدمها ارزشی نداره؟ میلیون میلیون آدم از جمله مردم بیگناه خود آلمان کشته شن تا ایشون ثابت کنه نژاد ژرمن برتره ؟ واقعا" ارزشهای این روزهای جامعه ایرانی در حد فاجعه است. در ضمن من کتاب نبرد من رو خوندم و چیزی جز مهملات یه روان پریش ندیدم. پیروزی های برق آسای ارتش آلمان در جنگ هم مدیون ژنرالهایی مثه رومل، روندشتت، گودریان و ... بوده نه افرادی مانند هیتلر و گوبلس و گورینگ که با تصمیمات احساسیشون ارتش آلمان رو نابود کردند
    • بی نام IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
      3 5
      همه پیروزی ها رو ژنرال ها گرفتند ولی شکست ها رو هیتلر خورده؟؟؟ یه مقدار منطقی باش
    • آریا IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
      3 1
      یعنی واقعا فکر می کنی هیتلر جنگ نژادی به راه انداخت؟ مطمئنی نبرد من رو خوندی؟ مطمئنی بیداری؟ شما لطفا متن معاهده ی ورسای رو که به آلمان تحمیل شده بود بخونید.بعد اظهار نظر بفرمایید.
    • امید زندگی IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
      1 2
      عجب منطقی معاهدی ورسای حالا بهانه راه اندازی جنگ جهانی و به خاک و خون کشیدن ملت ها شده مردم بیگناه چه جرمی داشتند هیتلر فقط و فقط یک چیز در سر داشت رویای حکومت بر اروپا و برگردادند آلمان به دوران اقتدار واین بدست نمیومد جز با جنگ اونی هم که میگی بهانه شروع جنگ بود در ضمن شما دوباره خزعبلات هیتلر رو بخون همش نظرات انسان روانپریش و خودبرتربین که نژاد خودشو برترین نژاد انسانی میدونست و سایر نژاد ها مخصوصا رنگین پوست ها رو موجوداتی پست میشمرد من کشته مرده این حمایت های شما از همچین حیوان رذلی هستم شریک خوبی خواهد بود برایتان ان شا الله.
    • آریا IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
      6 2
      آقا یا خانم امید زندگی شما برای من تاسف نخور برای خودت تاسف بخور که مطالعه نداری وقتی که قرارداد ننگینی به کشورت تحمیل بشه و درآمد کشورت رو غارت کنند و نفوذ استعمارگرایانه ی قدرتهایی چون انگلستان و روسیه را ببینی به نظرت باید چی کار کرد پروفسور؟ حتما اگر شما زمان حمله عراق به ایران کاره ای بودی می گفتی نه کاری بهشون نداشته باشین ما در همین خاک ایران افراد میهن پرستی داشتیم.سورنا.بهرام چوبین.یعقوب لیث.بابک.رئیسعلی دلواری.در این اواخر هم شهید بزرگ عباس دوران کشورهایی که هیتلر باهاشون وارد جنگ شد رو همه دارن می بینن به نظرت انگلیس و روسیه نیرو های مثبتی بودن؟ در ضمن یاد بگیر که به جای اهانت صحبت کنی تو که خیلی ادعای فهم و شعورت میشه لا اقل نشون بده که با شعوری. شریک تو چی باشه اونوقت؟
  • محمد A1 ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    2 3
    آقایون خود آلمانها عموما بجز عده ای خاص وتندرو از هیتلر بدشون میاد .یکی ازدوستام تعریف میکرد که با چه ذوقی روی همین حسابی که یکی ازدوستان هم گفته که ما ایرانیها ازهیتلر خوشمون میاد، شروع میکنه از هیتلر تعریف کردن، میگفت خیلی بدشون اومد ،ناراحت شدن وگفتن شما میدونید هیتلر باعث چه جنایاتی شده وچطور باعث کشته شدن میلیونها آلمانی شده؟
    • هارتمان IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۶
      4 2
      عزیزم شما این قضاوت رو چه جوری انجام دادین؟ در برلین خیابانی هست که آخرین اقامتگاه هیتلر بوده. آمریکایی ها نامش رو گذاشتند خیابان آمریکا ولی مردم آلمان به اون خیابان می گن خیابان هیتلر عزیز و دوست داشتنی.
  • امید زندگی IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
    1 7
    آریا برای امثال تو باید تاسف خورد وبرای جامعه ایرانی که فکر میکنند رواج نژاد پرستی مرهم عقب ماندگی صد ساله و کلید پیشرفت یک شبه است شما میلیاردی هم که به این بنده خدا منفی بدید جای حق و باطل عوض نمیشه این فقط نشون میده طرز فکر عموم ملت داره به کجا کشیده میشه
    • بابک IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
      5 1
      منظورت اینه که متفقین حق بودن و هیتلر باطل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ واقعا واقعا برات متاسفم.
    • امید زندگی IR ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
      1 3
      نخیر کسی نگفته متفقین حق بوده ولی حق اینه که از یه نژاد پرست دفاع نمیکنند منظورم از باطل دفاع از فاشیست هاست این موضوع خیلی واضح بود فکر نمیکردم نیاز به توضیح داشته باشه
    • آریا IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
      1 0
      امید زندگی واقعا اگر بخوان یک دیکتاتور فاشیست رو مثال بزنن ،می تونن تو رو نشون بدن.((شما میلیاردی هم که به این بنده خدا منفی بدید)) این جمله ی توست. دقیقا چیزی که یک دیکتاتور فاشیست میگه. تو هنوز نمی فهمی دموکراسی یعنی چی. تصورت اینه که هر چی فکر کنی همون درسته؟ کبک عزیز دموکراسی که تو فقط اسمشو شنیدی و معنیشو نمی دونی یعنی مراجعه به آراء عمومی.اونوقت تو می گی اگر میلیاردها نفر نظرشون یکی باشه مهم نیست؟ واقعا شاهکاری تو!!!!!
    • آریا IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
      1 0
      تو برای خودت تاسف بخور که افکار جهان وطنی یا... داری
    • امید زندگی IR ۰۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      0 1
      من با دیکتاتوری مخالفم ولی دلیل نفرتم از هیتلر بیشتر نژاد پرستیشه. دموکراسی برای حل مشکل اختلاف سلیقه ها اومده ولی خودت باید بدونی که حقیقت رو عوض نمیکنه هرچند قیاس مع الفارق هستش ولی مثلا تمام 7 میلیارد انسان روی زمین رای بدهند 2+2 مساوی 10 نمیشود. در اونجا منظورم این بود که حقیقتی هم هست که با اون منفی ها نقض نمیشه و فوقش نشون میده که حقیقت طرفدار نداره.
    • بی نام IR ۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      0 0
      من با دیکتاتوری مخالفم ولی دلیل نفرتم از هیتلر بیشتر نژاد پرستیشه. دموکراسی برای حل مشکل اختلاف سلیقه ها اومده ولی خودت باید بدونی که حقیقت رو عوض نمیکنه هرچند قیاس مع الفارق هستش ولی مثلا تمام 7 میلیارد انسان روی زمین رای بدهند 2+2 مساوی 10 نمیشود. در اونجا منظورم این بود که حقیقتی هم هست که با اون منفی ها نقض نمیشه و فوقش نشون میده که حقیقت طرفدار نداره.
  • امید زندگی IR ۰۶:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 4
    اما جناب آریا کجای متن من بی احترامی و توهین بوده که داغ کردی؟از کی تا حالا تاسف خوردن برای یک فرد شده توهین؟ اگه منظورت اون حرفی که به هیتلر زدم باشه که توصیف اعمالی بوده که ارتش نازی به دستور اون انجام دادن وفحش محسوب نمیشه و اگر هم باشه در مقابل کارایی که کرده مثل یه نوازش میمونه مگر اینکه حس همذات پنداریتون با ایشان اینقدر قوی باشه که این رو به حساب اهانت به خودتون در نظر گرفته باشین که این مشکل من نیست خوش به حال شما که مطالعاتت زیاده ولی من کاری به زندگی شخصیش یا اینکه چه رنگی دوست داشته یا سایز کفشهاش ندارم مهم برای من عقایدی هستش که داشته و انگار از فیلسوفی مثل نیچه الهام گرفته که پوچ گرایی کلا درون مایه نظریاتش بوده ادامه دارد...
    • آریا IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
      2 0
      از نوشته هات ((چه رنگی دوست داشته یا سایز کفشهاش)) طرز فکر بچه گانه ات پیداست.
    • بی نام IR ۰۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      0 0
      آریا جوابت رو پایین تر دادم. بعد از چند ماه برگشتم خبر آنلاین چی دیدم؟ یه مشت ترول اسپم و مسخرگی انصافا اگه حرف حساب داری بگو والا زحمت رو کم کن.
  • امید زندگی IR ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 4
    واینکه هیتلر جامعه ای نظیر اسپارت های یونان قدیم در ذهن داشته شما هم کمی در مورد شون تحقیق کن تا ببینی چه آدمهای سنگدلی بودن که کودکان ضعیف و عقب مانده رو رها میکردند تا بمیرند وکلا به نظرم رویای ساختن نژاد برتر از همون شهر اسپارت نشات گرفته و هیتلر یه همچین چیزی در سر داشت گذشته از تمام اینها ملاک عمل جنایات جنگی هست که انجام داده یعنی اعمالش ونه صرفا گفتار ونوشتار اما چه کسی گفت نیروهای ارتش انگلیس و روسیه مثبت بودند چرا بحث رو عوض میکنید حرف من سر غیر نظامیانی هست که در این جنگها کشته شدند وبله میهن پرستی اگه بجای دفاع از میهن بهانه اشغال سایر کشور ها بشه من باهاش مخالفم ، هیتلر میخواست به کل اروپا تسلط داشته باشه مث قضیه یازده سپتامبر دنبال بهانه بود ادامه دارد...
  • امید زندگی IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
    0 4
    و طرفداری شما از هیتلر مبتنی بر نظریه نژاد آریایی و ریشه مشترک بین ژرمن ها و ایرانی هاست که شاید هم حقیقت نداشته باشه ولی بهر حال نباید دستاویز دفاع از یک فاشیست جنگ طلب باشه شما نگران شریک من نباش هرچی باشه میگن هر کس با همفکرش محشور میشه (رستاخیز) و شرکای من هرچی باشن حق الناس وخون بیگناهان به گردنشون نیست.در بدترین حالت کسانی هستند که رفتند توی یه سایت اینترنتی و بخاطر عصبانیت از افکار غلط برخی کمی تند صحبت کردند. راستی شما هم وقت کردی کمی در مورد "گشتاپو" پلیس مخفی نازی ها (اگه اسمش درست یادم مونده باشه) تحقیق کن ببین ساواک ایران فرشته بودند در برابر خفقان و حکومت پلیسی که اونا در آلمان بوجود آوردند. ادامه دارد...
    • آریا IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
      1 0
      به هر دری زدی که مثلا یه چیزی گفته باشیا. ساواک،گشتاپو،حق الناس. کی گفته افکار بعضی ها غلطه؟ اصلا تو چه وجاهتی داری که نظر بدی که افکار دیگران غلطه؟ خیلی خودتو دست بالا گرفتی.
  • امید زندگی IR ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۵
    0 3
    خبر آنلاین این چه وضعشه؟دیروز چند تا نظر نوشتم یکی دو تاش تو چند ساعت اول تایید شد یکیش بعد یک روز و آخریش هنوز تایید نشده!!!یه کامنت دیگه هم تو یه پست دیگه نوشتم یک هفته گذشته مگه تایید کردن کامنتا چقدر طول میکشه؟؟؟!!! ادامه قبلی و در نهايت الان حس کردم فقط یک نفر بيکار نشسته که داره هرچه کامنت مخالف هيتلر هست منفي باران ميکنه با اينکار فقط وقتت رو تلف ميکني چون کسي که متن رو ميخونه عقل و شعور داره و با اين چيزا نميتوني رو ذهنش اثر بزاري
    • آریا IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
      3 0
      چرا هر کس مخالف با تو نظر میده منفجر می شی؟ دچار توهم هم شدی ها کسی نشسته به نظرات مخالف هیتلر منفی میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! هاهاهاهاهاهاهاهاها واقعا خندیدم
  • آریا IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
    3 0
    امید زندگی تو یا واقعا نمی فهمی که چی می نویسی یا فراموشی داری تو نوشتی که ((من کشته مرده این حمایت های شما از همچین حیوان رذلی هستم شریک خوبی خواهد بود برایتان ان شا الله.)) حیوان رذل شریک من باشه؟ یعنی این توهین نیست؟ یعنی من بگم حیوان رذل شریک تو باشه خوشحال میشی؟ اون مغز رو استفاده کن فابریک نگهش ندار.
    • بی نام IR ۰۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
      0 1
      احتمالا شما منظورم رو شریک زندگی برداشت کردید!! ولی من منظورم شراکت در عواقب اعمال بود، ناظر بر احادیث و روایاتی که گفته شده: اگر به فرد یا گروهی علاقه داشته باشید در قیامت با آنها محشور خواهید شد اگر به ظلمی راضی باشید در گناه و به تبع آن در مجازات ظالم شریک خواهید بود(بر عکسش هم صادقه یعنی رضایت در کار نیک). منتها چون از وجناتتون پیداست که شاید از این منابع نفرت داشته باشید(مثل خیلی از ناسیونالیستهایی که دیدم) لذا نتیجه نهایی روگفتم. پس من به کسی توهین نکردم برخلاف شما که دائما با توهین و تمسخر پاسخ میدهید.
  • امید زندگی IR ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    0 1
    آریا، کامنتهای اولم کلی بود بعد که من رو مخاطب قرار دادی خواستم روشنت کنم وفکر کردم تو که دیگران رو به مطالعه دعوت میکنی اندک دانشی در چنته داشته باشی لذا ادامه دادم ولی میبینم که فقط یک فن(fan) صرف هستی و به غیر از ترول کردن و تمسخر چیزی بلد نیستی. تو که داشتی درس دموکراسی میدادی نمیدونی من هم حق دارم نظر مخالفم رو نسبت به دیگران ابراز کنم؟ در این مورد من وجاهتم از همون جایی نشات گرفته که ظاهرا فقط اسمشو شنیدی. جابجا کردن مثبت منفی ها چیزیه که قبلا در بعضی سایتها سابقه داشته و توهم نیست فقط باید آدم عقده ای بیکار پیدا بشه....... در ضمن زیاد نخند یه وقت دیدی ...