سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده یک انبار بزرگ کالا در تهرانپارس خبر داد.

 

سید جلال ملکی  در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع یک مورد حادثه آتش‌سوزی گسترده در ساعت 17:48 عصر دیروز پنجشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن پنج ایستگاه به همراه شش تانکر آب، دو دستگاه خودروی فوماتیک، سه دستگاه بالابر و خودروی حامل تجهیزات تنفسی از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه واقع در تهرانپارس، خیابان اتحاد خیابان 17 غربی اعزام شدند. 
آتش‌نشانان پس از حضور در محل حادثه که یک سوله 2000 متری بود، مشاهده کردند که این سوله که کاملا شعله‌ور شده، مملو از پالت‌های چوبی و موادقابل اشتعال نظیر کاغذ، مقوا و ... است و در بخش دیگری از آن نیز تعداد زیادی باطری لوازم‌الکتریکی قرار گرفته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به سوله‌ 2000 متری مجاور که پر از دستگاه‌ها و تجهیزات سنگین بود، گفت: آتش‌نشانان با حضور در محل طی عملیاتی همزمان از چندین جهت مهار و اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند.
ملکی با بیان اینکه شدت حرارت در این سوله سبب تخریب بخش‌هایی از دیواره و سقف و ریزش آن روی کالاها شد، اظهار کرد: همین موضوع عملیات آتش‌نشانان را سخت‌تر کرده بود.
وی با اشاره به انجام عملیات مهار و اطفای حریق در این سوله گفت: سرانجام آتش‌نشانان پس از ساعت‌ها شعله‌های آتش در این سوله به طور کامل مهار و اطفا کردند.
به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در جریان این حادثه خسارت جانی به افراد وارد نشد، اما خسارت مالی سنگینی بر جای ماند. 
علت این حادثه از سوی کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در دست بررسی است.
عکسها: ایسنا
47282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    7 1
    انبار احتکاری بوده؟؟
  • بی نام A1 ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    5 0
    این شرکتی که این انبار را داشته اسم نداره؟
  • بی نام A1 ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۴
    3 1
    ساختگی بوده؛ می خوان از بیمه پول بگیرن