اتومبیل لوکس(Bentley Continental GT V8 S Convertible) با 8 سیلندر و 528 اسب بخار را می بینید که 4.5 ثانیه صفر تا صد دارد و قرار است 10 سپتامبر 2013 در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت به نمایش در بیاید.

 قیمت این اتومبیل 136 هزار یورو تعیین شده است. (592 میلیون و 280 هزار تومان با یوروی 4355 تومانی)

با هم این اتومبیل زیبا و قدرتمند را می بینیم.

BRAKES

Brake Type

N/A

Brake ABS System

4-Wheel

Brake ABS System (Second Line)

N/A

Disc - Front (Yes or )

Yes

Disc - Rear (Yes or )

Yes

Front Brake Rotor Diam x Thickness

15.9 in

Rear Brake Rotor Diam x Thickness

13.2 in

CARGO AREA DIMENSIONS

Trunk Volume

12.6 ft³

COOLING SYSTEM

Total Cooling System Capacity

N/A qts

ELECTRICAL

Cold Cranking Amps @ 0° F (Primary)

N/A

Maximum Alternator Capacity (amps)

190

EMISSIONS

Tons/yr of CO2 Emissions @ 15K mi/year

N/A

EPA Greenhouse Gas Score

N/A

ENGINE

Engine Type

Twin Turbo Premium Unleaded V-8

Displacement

4.0 L/244

Fuel System

Direct Gasoline Injection

SAE Net Horsepower @ RPM

500 @ 6000

SAE Net Torque @ RPM

487 @ 1700

EXTERIOR DIMENSIONS

Wheelbase

108.1 in

Length, Overall

189.2 in

Width, Max w/o mirrors

75 in

Height, Overall

55.3 in

Track Width, Front

65.5 in

Track Width, Rear

65.2 in

Min Ground Clearance

N/A in

Liftover Height

N/A in

FUEL TANK

Fuel Tank Capacity, Approx

24 gal

Aux Fuel Tank Capacity, Approx

N/A gal

INTERIOR DIMENSIONS

Passenger Capacity

4

Passenger Volume

89 ft³

Front Head Room

N/A in

Front Leg Room

42.3 in

Front Shoulder Room

N/A in

Front Hip Room

N/A in

Second Head Room

N/A in

Second Leg Room

30.2 in

Second Shoulder Room

N/A in

Second Hip Room

N/A in

MILEAGE

EPA Fuel Economy Est - Hwy

24 (Est) MPG

Cruising Range - City

360.00 mi

EPA Fuel Economy Est - City

15 (Est) MPG

Fuel Economy Est-Combined

18 (Est) MPG

Cruising Range - Hwy

576.00 mi

EPA MPG Equivalent - City

N/A

EPA MPG Equivalent - Hwy

N/A

EPA MPG Equivalent - Combined

N/A

Battery Range

N/A mi

STEERING

Steering Type

Rack-Pinion

Steering Ratio (:1), Overall

N/A

Lock to Lock Turns (Steering)

N/A

Turning Diameter - Curb to Curb

37.4 ft

Turning Diameter - Wall to Wall

N/A ft

SUSPENSION

Suspension Type - Front

Double Wishbone

Suspension Type - Rear

Multi-Link

Suspension Type - Front (Cont.)

N/A

Suspension Type - Rear (Cont.)

N/A

Shock Absorber Diameter - Front

N/A mm

Shock Absorber Diameter - Rear

N/A mm

Stabilizer Bar Diameter - Front

N/A in

Stabilizer Bar Diameter - Rear

N/A in

TIRES

Front Tire Size

P275/40YR20

Rear Tire Size

P275/40YR20

TRAILERING

Dead Weight Hitch - Max Trailer Wt.

N/A lbs

Dead Weight Hitch - Max Tongue Wt.

N/A lbs

Wt Distributing Hitch - Max Trailer Wt.

N/A lbs

Wt Distributing Hitch - Max Tongue Wt.

N/A lbs

TRANSMISSION

Drivetrain

All Wheel Drive

Trans Type

8

Trans Description Cont.

Automatic w/OD

First Gear Ratio (:1)

4.71

Second Gear Ratio (:1)

3.14

Third Gear Ratio (:1)

2.10

Fourth Gear Ratio (:1)

1.67

Fifth Gear Ratio (:1)

1.29

Sixth Gear Ratio (:1)

1.00

Reverse Ratio (:1)

3.32

Clutch Size

N/A in

Final Drive Axle Ratio (:1)

3.52

Seventh Gear Ratio (:1)

0.84

Eighth Gear Ratio (:1)

0.67

VEHICLE

EPA Classification

Compact Cars

WEIGHT INFORMATION

Base Curb Weight

5060 lbs

WHEELS

Front Wheel Size

20 X 9.5 in

Rear Wheel Size

20 X 9.5 in

Front Wheel Material

Aluminum

Rear Wheel Material

Aluminum


منبع: بنتلی موتورز

56602 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 22
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    149 2
    اگه شرکت سازنده بنتلی تونست مثل ما اتومبیلی بسازه که در یک لحضه ماشین بدون هیچ تصادفی به صورت خود جوش چندنفر سرنشینو به کشتن بده تازه میتونه بیاد مذاکره کنه اگر نه این که ماشینی نیست که ما بخوایم ببینیم
    • بی نام IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      7 182
      نميشه اين قدر از پرايد انتقاد نكنيد؟
    • :) IR ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
      19 19
      با حرفت موافقم ولی شما فعلا املای لحظه رو یاد بگیر بعدا انتقاد کن...:)
    • بی نام EU ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      25 1
      چرا نميشه قيمت شو يك چهارم كنند كيفيتشم كمي بالا ببرند ديگه كسي انتقاد نميكنه
    • بی نام IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      17 4
      حالا کی گفت پراید که به شما بر میخوره!!!!!!
    • بی نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      0 2
      وقتی پژو هست چرا پراید آخه!!!
  • محراب IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    79 2
    یعنی خدایی بریتانیا تو ساخت اتومبیل‌های لوکس و اشرافی کارش حرف نداره. بنتلی، رولز رویز، آستون مارتین همشون عالی‌ان؛ هرچند طراحی‌شون (بخصوص رولز رویز‌ها) تا حدودی تکراریه! ولی این بنتلی خیلی زیباست و طراحی کاپوت و چراغ‌هاش(که خیل هم زیباست) اون رو کاملاً از سری‌های کوپه‌ي بنز و بی.ام.و متمایز می‌کنه...
    • بی نام A1 ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      4 0
      آی گفتی. رو دست بنتلی ماشین نیست. شاید کادیلاک یه تنه ای به تنه اش بزنه
  • بی نام A1 ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    69 5
    پراید هم 4136 یورو هست. یورو 4 هم داره با ایمنی بالا
  • reza IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    13 0
    ما که فقط میتونیم ببینیم کی میتونه بخره؟
  • بی نام IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    14 0
    خودرو سازاي عزيز ايراني يكم ترو جون عزيزتون خجالت بكشيد !!!!
  • بی نام IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    6 0
    قدرت موتور رو با گاز یادت رفته بنویسی!!!
  • كامران IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    0 10
    اصن هم قشنگ نيست!!!
    • بی نام IR ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      8 0
      حسودی نکنید خخخخخ
  • بی نام A1 ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    1 10
    قشنگ نیست
    • بی نام A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      6 0
      قشنگ نیست خوشگله
  • reza A1 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
    3 3
    سایپا مطمئن
  • مشنگ IR ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    9 1
    اقا توش پلی استیشن یا سونی 3 هم داره !! اگر داره من به بابام بگم برام بخردش بابام اینقدر خوبه که نگوووووووووووووووووووو 136 هزار تومن که پولی نیست !!
  • نكته سنج IR ۰۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    8 2
    ماشين مناسبي است، ازش خوشم مياد
    • بی نام A1 ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
      8 1
      بریم بخریم
  • مهدی IR ۰۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 1
    یه دونه واسه من کنار بزار!!!!!!!!!!!!
  • بی نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
    0 1
    منم میخوام