کمپانی لنوو، پیشرو در فناوری، اولین اولترابوک 13.3 اینچی مجهز به تراشه جدید اینتل موسوم به (Intel Core M chip) را بنام Lenovo Yoga 3 Pro عرضه کرد که علاقمندان ویندوز 8.1 با دانستن مشخصات فنی آن، قطعاً عاشق این سیستم 1400 دلاری خواهند شد.

صفحه لمسی با رزولوشن 3200 در 1800 پیکسل با تاشوندگی کل سیستم به صورت 360 درجه از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این سیستم است که پس از تاشدگی به صورت تبلت قابلیت خود را نشان می‌دهد.

تراشه «کورام اینتل» سبکی تا 15 درصد و بالاتر رفتن عمر باطری تا 2 ساعت بیشتر از مدل های قبلی را به ارمغان آورده است که در یوگا 3 پرو مشاهده می‌کنید.

یوگا 3 نسل سوم از سری یوگا محسوب می‌شود که مزیت‌های آن به گفته کارشناسان به شرح زیر است:

باریک و سبک، حتی ظریف‌تر از اولترابوک های معمولی

طراحی چندمنظوره

عملکرد بسیار بالا هنگام کار

نمایشگر بسیار زیبا و شفاف

اما عیب‌هایی که روی این سیستم گذاشته‌اند نیز به شرح زیر است:

عمر باطری کمتر (7:30 ساعت) در مقایسه با سیستم هایی مانند مک بوک ایر اپل(11 ساعت)

صفحه‌کلید کم‌عمق هنگام تایپ در مقایسه با مدل های قبلی

صفحه لمسی قبل از استفاده، باید با دقت تعریف شود

دکمه استارت همیشه کار نمی‌کند و لنوو گفته به زودی این مشکل را حل می‌کند

یوگا 3 برای باز و بسته شدن از یک سری بند ساعتی (هینچ) و متصل‌کننده بهره برده که باعث شده تا هیچ درگاه یا پورتی در پشت سیستم تعبیه نشود.

وجود بلندگوهای جی بی آل/ JBL این تبلت-اولترابوک را در بخش صوتی منحصربه‌فرد کرده است و لذت شنیدن آهنگ را دوچندان ساخته است.

ابعاد یوگا 3 معادل 11.8 x 9 x 0.5 اینچ با وزن 1.1 کیلوگرم است که به قیمت 1400 دلار به بالا راهب بازار شده است و در مقایسه با مک بوک ایر(999 دلار)، توشیبا کرابوک (1500 دلار)، سامسونگ ای تیو بوک9 (1500 دلار به بالا)، ایسر Aspire S7(1400  دلار به بالا)، ایسوس زن بوک UX301LA(1800 دلاربه بالا) کمی بالا به نظر می‌رسد. (یوگا 3 مدل 512 گیگ هارد و 8 گیگ رم  1500 دلاراست)

منبع: انگجت

56502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من GB ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    3 0
    یک نکته اساسی است که تمام الترابوک ها باید لحاظ شود اولا ایا می توان سیستم عامل دیگری روی ان نصب کرد دوما ایا صفحه لمسی ان هم مانند سرفیس می تواند با ترکیب با یک قلم قدرتمند تبدیل به یک ابزار طراحی نیرومند شود یا فقط به درد سر خوردن می خورد ایا می توان نرم افزار هایی مثل ویژوال استدیو تری دی مکس را روی ان با سی دی نه اینترنت نه فلش چون در ایران امکانش خیلی سخته بتوان نصب کرد و از همه مهمتر خوب کار بکند بدون اینچنین امکانات اساسی به هیچ دردی نمی خورد هر چقدر هم نازک باشد بی مصرف است مثلا من وسط کلاس جلوی همه در بیارم که چی یا تو اتوبوس یا مهمونی به من بخندند
    • بی نام IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
      1 1
      دوران سی دی و دی وی دی در حال تمام شدن هست
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
    2 0
    مرسی از اطلاعاتی که در اختیار قرار می دهید
  • بی نام A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۵
    1 0
    كاش صفحش كامل جدا ميشد مث تبلت سرفيس مايكرو