صبح امروز تعدادی از مصدومان ایرانی فاجعه منا از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد کشور و در بیمارستان بستری شدند.

ایسنا نوشت: دکتر عباس زارع‌نژاد، رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت ضمن اشاره به تدابیر پیش بینی شده جهت انتقال زائران بیمار و مجروحان فاجعه منا به بیمارستان‌های کشور، گفت: روز گذشته 6 تن و امروز نیز 3 تن دیگر از زائران بیمار و مجروحان فاجعه منا به کشور وارد و جهت ادامه درمان، از فرودگاه به بیمارستان‌های کشور منتقل شدند.

وی به آماده‌باش بیمارستان‌ها و همچنین اورژانس کشور جهت ارایه خدمات ویژه به زائران بیت‌الله الحرام با توجه به شرایط خاص حج امسال، اشاره کرد و افزود: به محض فرود هواپیمای حامل زائران، معاینات اولیه حجاج توسط نیروهای مستقر در فرودگاه انجام می‌شود و در صورت نیاز اقدامات لازم جهت انتقال بیماران به بیمارستان‌ها و ادامه روند درمان صورت می‌گیرد.

به گفته زارع‌نژاد، امروز نیز 3 تن از حجاج بیمار و مجروح جهت ادامه درمان به بیمارستان‌ها منتقل شدند؛ یک تن از این افراد از حجاج مجروح فاجعه منا و دو تن دیگر نیز دارای بیماری زمینه‌ای بوده‌اند که به دلیل شرایط مکه، بیماری آنها تشدید شده است، البته این بیماران لزوما در بیمارستان‌های مکه بستری نبوده‌اند، اما اکنون شرایط‌شان طوری است که نیازمند مداخلات درمانی هستند.

رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت تاکید کرد که تا کنون موردی از کرونا ویروس میان حجاج ایرانی مشاهده نشده است.

۴۷۴۷

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    هيچ كجا وطن آدم نميشه
  • نسیم A1 ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۸
    19 5
    خوش آمدید عزیزان .کاش...... جای شهدا خالی: