امروز قصد داریم یک نرم‌افزار پیام‌رسان ایرانی بنام ساینا / Syna را به شما معرفی کنیم.

به گزارش خبرآنلاین، پیام‌رسان ایرانی روی گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی (4 به بالا) و نیز تحت آی او اس (5 به بالا) نصب می‌شود.

نحوه فعال‌سازی ساینا مشابه پیامک‌های تبلیغاتی است و اگر کاربر کد لازم را دریافت کند، باید از طریق سامانه اعلام گویا این کار را انجام دهد. یکی از ویژگی‌های ساینا برقراری تماس بین‌المللی است که البته پولی است و این در حالی است که تماس از طریق اغلب پیام‌رسان‌های موجود رایگان تعریف‌شده است.

ارسال و دریافت عکس و ویدئو و ... در این برنامه وجود دارد که کاربر می‌تواند از طریق وای فای و یا نسل سوم به شبکه وصل شود. همچنین کاربر می‌تواند یک پیام را به تعداد نامحدودی از کاربران ارسال کند. توسعه‌دهنده ساینا معتقد است ایرانیان در خارج از کشور لازم نیست سیم‌کارت بخرند و با این پیام‌رسان می‌توانند تماس‌های امن برقرار کنند.

ساینا در زیرمجموعه همراه اول و به نام شرکت بهار ارتباط گستر ثبت‌شده است.

برای دانلود این پیام‌رسان روی گوشی‌های اندرویدی می‌توانید اینجا را کلیک کنید.(صفحه گوگل پلی حکایت از دانلود 1000 تا 5000 کاربر را نشان می‌دهد. البته یکی از بازارهای دانلود ایرانی رقم بالای 33 هزار را نشان می‌دهد.)

دارندگان اپل نیز می‌توانند از این لینک استفاده کنند. (ظاهراً صفحه مستقلی روی اپ استور وجود ندارد و تنها لینک دانلود موجود است)

 

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    56 4
    آدم باید احمق باشه که به نرم افزارهای ایرانی اعتماد کنه
    • بی نام A1 ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
      10 1
      احمق کلمه کوچیکیه برای چنین اشتباهی. من دانلودش نمیکنم چه برسه به نصب. نمیشناختمش خوب شد معرفی کردین. به هر کی میشناختم گفتم حواسشون باشه
  • بی نام EE ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    30 1
    نصب کردم و بلافاصله پاک کردم. دو زار نمی ارزه . واقعا انجا می شه فرق بین توانایی های یک اپ خارجی رو با ناتوانی اپ ایرانی کپی شده به خوبی فهمید.
  • بی نام A1 ۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    26 0
    آشنا شدیم ممنون
  • بی نام IR ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    13 0
    بنده نصب کردم فقط به این دلیل که در خارج از کشور بتونم با تلفن های ثابت هم صحبت کنم اما متاسفانه اصلا کارآیی نداشت. در وقت خرید شارژ هم مشکل داشتم . به نظرم من نرم افزار اگر کارآمد باشه خود کاربر می ره دنبالش نه اینکه به ضرب و زور مسئولین و با هزار تا تبلیغ نصبش کنن
  • بی نام A1 ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    7 1
    من که جرات دانلودشم ندارم، چه برسه نصبم کنم
  • بی نام A1 ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۸
    6 2
    اقا این ایرانی ها رو نصب نکنید هر وقت بخان بهشون میگن اطلاعات فلانی رو بهمون بده اینا هم چاره ندارن کلا از روز اول نصب همه چی رو میذارن کف دست دوستان این نرم افزارهای ایرانی رو باید کشورای دیگه نصب کنن نه ما، توی کشورای دیگه براش تبلیغ کنید. اینجا محاله کسی نصب کنه خلاصه مواظب باشید.