اولین جشنواره ورزش های بیلیاردی کشور در ارومیه با مشخص شدن نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، در اولین جشنواره ورزش های بیلیاردی که در ارومیه جریان داشت، عصر یکشنبه با مشخص شدن قهرمان بخش های تیمی و پیشکسوتان به پایان رسید.

اسنوکر تیمی
در بخش اسنوکر تیمی، تیم تک شار متشکل از سیاوش مزینی، حامد ذره دوست و حسام دانشمند با پیروزی ۳ بر ۱ در مقابل تیم آرد زاهدی متشکل از حسام پویانفرد و ارسلان اسماعیل نژاد به مقام قهرمانی رسید و در دیدار رده بندی تیم توپ سیاه ۱ متشکل از علی قره گوزلو و بابک رستمی با نتیجه ۳ بر صفر در مقابل تیم جهان بیلیارد متشکل از امیر سرخوش و امید ویرانی پیروز شد و در جایگاه سوم ایستاد.

ناین بال تیمی
اما در مسابقات ناین بال تیمی، تیم توپ سیاه ۲ متشکل از کاوه زرعکانی و مهدی راسخی با برتری در مقابل تیم توپ سیاه ۱ متشکل از علی مقصود و امیر خورسند قهرمان نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته ناین بال تیمی شد. در دیدار رده بندی تیم الف متشکل از معین خدری و مهران ارشادی با نتیجه ۳ بر ۱ در مقابل تیم ارس متشکل از علیرضا وهاب و وحید باوی به پیروزی رسید و در رده سوم ایستاد.

پیشکسوتان
در دیدار فینال نخستین جشنواره ورزش های بیلیاردی در رشته اسنوکر پیشکسوتان محمدعلی علیپور با برتری ۵ بر ۲ برابر محمد قینی به مقام قهرمانی رسید و در دیدار رده بندی شمس الدین قاضی زاده با نتیجه ۴ بر ۱ در مقابل علیرضا نجفی به پیروزی رسید و جایگاه سوم این رقابت ها را از آن خود کرد.

شایان ذکر است، نخستین دوره جشنواره بزرگ ورزش های بیلیاردی با حضور بیش از ۳۵۰ ورزشکار بانو و آقا از استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، اردبيل، البرز، ايلام، بوشهر، تهران،خراسان رضوی، خوزستان، خراسان جنوبي، چهارمحال و بختياري، زنجان، فارس ، قزوين ، كردستان، كرمانشاه، کرمان ، كهگلويه و بوير احمد، گيلان، گلستان ،لرستان ، منطقه آزاد ارس، مازندران، مرکزی، هرمزگان و همدان ۳۱ تیر ماه تا هشتم مردادماه برگزار شد.

این جشنواره در رشته های اسنوکر شش توپ انفرادی، ایت بال انفرادی، اسنوکر ۱۵ توپ تیمی، ناین بال تیمی و اسنوکر پیشکسوتان در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد که بیش از ۴۰ داور ملی و بین المللی برای قضاوت در آن حضور داشتند.

عکاس: علی غیور

 

46

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =