ریزر فون با طراحی کلاسیک و شبیه اکسپریای سونی و گوشی نکسبیت روبین رونمایی شد.

 

به گزارش خبرآنلاین، گوشی 5.7 اینچی از نوع ال سی دی ساخته شده و طوری طراحی شده است تا گیمرها هنگام بازی با آن احساس راحتی کنند، ضمن اینکه رزولوشنی معادل 1440 در 2560 پیکسل دارد، هرچند ممکن است وزن 197 گرمی آن در ساعات طولانی بازی کمی خسته کننده شود.

ادیشن مخصوص آن نیز با لوگوی سبز در پشت گوشی خودنمایی می‌کند. در حالی که پرچم‌داران بازار در بخش تصویری از نرخ تازه سازی تصویری/ Refresh Rate 60 هزتر بهره می‌برند، گوشی ریزر رفرش 120 هرتز را تعریف کرده که خروجی تصویر را پایدارتر نشان می‌دهد.

گوشی 699 دلاری ریزر از پردازنده اسنپ دراگون 835 با 8 گیگ رم بهره می‌برد که به راحتی با آن می‌توان سنگین‌ترین بازی‌ها را اجرا کرد در حالی که باتری 4000 میلی آمپر ساعت مدت زمان بیشتری برای بازی کردن به شما می‌دهد. ضمنا این اولین گوشی است که فناوری شارژ سریع 4.0 را در خود جای داده است تا خیال کاربر را برای شارژ سریع و ادامه بازی راحت کند.

حافظه داخلی 64 گیگ در کنار اسلات برای افزودن حافظه جانبی اجازه نصب بازی‌های متعدد را می‌دهد و دوربین 12 در عقب و 8 در جلوی گوشی نیز قابل ذکر است.

ریزر اوایل امسال کمپانی Nextbit سازنده تنها گوشی روبین/ Robin را خرید و طراحی نهایی گوشی ریزر را از روی این گوشی و اکسپریای سونی ساخت.

17 نوامبر گوشی 700 دلاری را می توان خرید.

 

5656

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =