یک جوان ۲۴ ساله پس از سقوط به عمق دره‌ای در ارتفاعات کوهسار تهران جان باخت. عملیات بالا آوردن جسد این فرد در ارتفاعات کوهسار از دیشب آغاز شده بود و ظهر امروز به پایان رسید.

به گزارش آتش نشانی، روز گذشته دو مرد 24 ساله با موتورسیکلت خود را به ارتفاعات قله 3 هزار متری در کوهسار تهران رسانده و مشغول صخره نوردی بودند که ناگهان یکی از آنها در دره سقوط کرده و فرد دیگر در وضعیت بسیار خطرناک و نامتعادلی در ارتفاعات گرفتار شده بود. آتش نشانان با تجهیزات مخصوص مرد جوان را از وضعیت نامتعادل خارج کرده و پس از روشن شدن هوا عملیات جستجوی پیکر جوان سقوط کرده در دره را آغاز کردند.

 

عکس‌ها: آتش‌نشانی
67282

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام RO ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۵
    5 3
    برای آن درگذشته آرزوی غفران و رحمت الهی را دارم. بنده ساکن جنت آباد شمالی هستم. در هر هفته حداقل پنج روز در کوههای شهران کوه پیمایی دارم. با اینکه سایت مخصوص موتورسواری وجود دارد متاسفانه موتورسواران علاقه عجیبی به تردد در محل‌های بکر و دارای پوشش گیاهی دارند. صدها مسیر جدید در دامنه ها باز کرده اند. اصلا مراعات محیط زیست و آرامش دیگران را نمی‌کنند. از روی عکس می‌توان حدس زد اتفاق در کوه بند عیش روی داده. کوه پیمایی در آن مسیر با احتیاط تمام صورت می‌گیرد. با موتور اونجا چکار می‌کردند.....
  • برادر IR ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۹
    0 2
    در پاسخ به شما باید بگم اونا تا جایی که اسفالت بود با موتور رفتن و بعدش پیاده مسیر رو ادامه دادن