تیتر سه وبلاگها
-
چقدر بدهیم تا تلویزیون دیگر برنامه مناسبتی نسازد؟
فرمول درست کردن برنامههای مناسبتی شاد مثل شب یلدا، اعیاد مذهبی و عید نوروز آنقدر تکراری شده که چند سال بعد اگر تمام این برنامهها آرشیو شوند انگار که همه را یک نفر در یک بازه زمانی کوتاه و با تغییر سه چهار مجری ساخته است.
-
قصه اسپانسرهای زیرمیزی و برنامههای پربیننده
ماجرای رابطه مالی میان اسپانسرها و تهیهکنندگان برنامههای تلویزیونی پرمخاطب زوایای پنهان بسیاری دارد. اینکه اسپانسرها حاضرند برای پیوستن به برنامه چه کارهایی بکنند.
-
ششگانه لازم و ملزوم حضور زنان در رسانه
ششگانه لازم و ملزوم حضور زنان در رسانه را به شرح زیر می توان دسته بندی کرد: