وصیت نامه ۸۰۰۰ شهید همدان در ۲۱ جلد کتاب منتشر می شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان گفت: وصیت نامه 8000 شهید استان همدان در 21 جلد منتشر می شود که هفت جلد آن تاکنون چاپ شده و 14 جلد آن نیز در نوبت چاپ قرار دارد.

به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ ناصر عارف در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته همدان گفت: تاکنون بیش از 150 هزار سند، عکس، وصیت نامه، نوار، صوت، تصویر و دل نوشته شهیدان استان همدان جمع آوری شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: هم اکنون سه هزار و 300 فرزند شهید و جانباز در استان همدان جویای کار هستند.

وی افزود: ایثارگران ما از حداقل خدمات برخوردارند و تکریم آنها وظیفه عمومی است چرا که امنیت و آسایش امروز خانواده های ما مرهون رشادت و جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

عارف اظهار داشت: استان همدان 3 درصد ایثارگران کشور را در اختیار دارد که این امر به نسبت جمعیت استان نشان دهنده آن است که همدان یکی از استان های موثر در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بوده است.

وی با یادآوری اینکه استان همدان هشت هزار شهید و 17 هزار و 400 جانباز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، افزود: یک هزار و 49 آزاده سرافراز نیز از دوران هشت سال دفاع مقدس در این استان به یادگار مانده است.

 

46

 

کد خبر 761331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =