سعید معیدفر

فقط در همین هفته‌ای که گذشت چند خبر از اطراف خودم شنیدم. همکار دانشگاهی مرا اول شب در سواری مسافرکش با زور چاقو و قمه اموالش را غارت کردند. یکی دیگر از همکارانم را در پیاده رو خیابان انقلاب روز روشن دو موتور سوار اموالش را ربودند. صبح پنجشنبه برای تعمیر صندلی مراجعه کردم که خبری از تعمیرکار نبود و همسایه‌هایش گفتند وانت‌بار که اساس دستش بود را دیروز از محل کارش دزدیدند و در بدر دنبال آن می‌گردد. اتومبیل همسایه ما را سه روز قبل‌تر در طرفه‌العینی از در خانه‌اش سرقت کردند.

بماند از این که در همین هفته گذشته قیمت‌ها چقدر افزایش یافته و هر روز دارد اموال و دارایی ما با انواع کلاهبرداری‌ها به سرقت پنهان می‌رود. در واقع، دزدی آشکار و پنهان به جان این مردم افتاده و در قرن بیست و یکم، نه در سر گردنه (مانند قدیما) بلکه در شهر و پیش چشم همه و روز روشن داریم غارت می‌شویم. اما نکته اینجاست که در همین دو سه روز پیش،یکی از مسئولان نیروی انتظامی اعلام کرده است که چالش اساسی این نیرو، بدحجابی و ماهواره است.

ظاهرا مساله گم شده است. شما چه می‌گویید؟ کمک کنیم تا از این رسانه، برادران نیروی انتظامی در جریان مسائل اصلی جامعه و مردم قرار گیرند. سوال اصلی این است: امروز مردم چه مشکل امنیتی دارند که از نیروی انتظامی می‌خواهند در آن زمینه‌ها به مردم کمک کند؟

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • fatima IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    4 0
    همانطور كه خودتون اشاره كرديد بزرگترين مشكل عدم امنيته! قبلاً با وجود تمام سختيها حداقل دلمون خوش بود كه در امنيت به سر ميبريم كه متاسفانه اين رو هم از دست داديم. در طي يكسال گذشته حداقل 5 بار سرقت براي من اتفاق افتاده! و اين خيلي فاجعه است. اميدوارم نيروانتظامي متوجه بشه كه مشكل بزرك الان جامعه سرفت، زورگيري و عدم امنيته!
  • بدون نام IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۸
    1 0
    مطلب شما عالي بود. كاش نيروي انتظامي و ديگر مسئولين مربوطه توجه جدي به موضوع ناامني داشته باشند.