نماینده شیراز با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست جمهوری، تعداد بالای کاندیدا برای حضور در رقابت ریاست جمهوری را نشان از وجود ظرفیت‌های بالا در کشور دانست.

به گزارش خبرآنلاین، جعفر قادری در نطق اش در صحن علنی مجلس با تأکید بر لزوم اجماع اصولگرایان روی افراد خاص افزود: جریانهای اصلاح‌طلب و حامیان دولت هم دقت داشته باشند تا از بهانه دادن به دست دشمنان نظام خودداری و از به کار بردن کدهایی که ممکن است وقایع سال 88 را تکرار کند، خودداری کنند.
نماینده شیراز حضور در انتخابات یک وظیفه ملی دانست و خاطرنشان ساخت: درصد بالای شرکت‌کنندگان عزم دشمنان علیه کشور را سست خواهد کرد، ضمن اینکه مردم باید توجه داشته باشند که بیش از آنکه فرد انتخاب شونده اهمیت داشته باشد، مشارکت بالا در انتخابات مهم است.
قادری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در زمینه ریشه مشکلات اقتصادی کشور ادامه داد: ریشه مشکلات، استراتژی نادرست اقتصادی است، اگر به جای وابستگی به نفت اقتصاد مقاومتی و غیر وابسته به نفت را در پی می‌گرفتیم، امروز دشمن نمی‌توانست در اقتصاد ما طمع کند.
نماینده شیراز اضافه کرد: حمایت از تولید داخلی، کوچک‌کردن دولت، هدایت نقدینگی، تکمیل طرح‌های عمرانی نیمه کامل‌ چاره‌ساز اقتصاد امروز کشور است و رشد نقدینگی انحراف جدی دولت است که ادامه آن دولت را به درآمدهای نفتی وابسته‌تر می‌کند.
قادری با تأکید بر اینکه لازم است دولت به سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی تن دهد، گفت: اگر حمایت جدی از کشاورزی انجام شود، دیگر نیازمند پرداخت یارانه نخواهیم بود و مردم توانمند به جای اینکه باری به دوش دولت باشند، مالیات‌دهنده خواهند بود، در حالی که پرداخت یارانه فشار تورمی را افزایش می‌دهد.
نماینده شیراز خطاب به دولت بیان داشت: دولت به توصیه اقتصاددان‌ها و اقتصادخوان‌ها عمل کند تا قطار خارج شده از ریل اقتصاد کشور به ریل برگرداند.

/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =