فارس نوشت:

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: وزرای نفت و صنعت‌‌، معدن و تجارت برای ارائه گزارش از عمکرد دو دستگاه در سال گذشته و برنامه‌های سال 92 در کمیسیون تلفیق مجلس حضور یافته‌اند.

عزت‌الله یوسفیان ملا  با اشاره به مباحث جلسه امروز کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: در این جلسه مهدی غضنفری، وزیر صنعت، معدن و تجارت در رابطه به میزان صادرات و واردات کشور گزارش‌هایی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس در رابطه با میزان صادرات و واردات از وزیر صنعت سوال‌های پرسیدند که وزیر صنعت از کاهش واردات نسبت به سال گذشته و از افزایش میزان آن توضیحاتی ارائه کرد.

این عضو کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه وزیر نفت درباره مشکلات و چالش‌های نفتی در حوزه‌های مختلف به گزارش‌دهی پرداخت و آمارهایی هم از میزان فروش نفت در سال گذشته در شرابط تحریم‌ها ارائه کرد.

وی افزود: وزیر نفت در رابطه با ارقام پیش ‌بینی شده در صنعت نفت و شرایط فعلی به نمایندگان کمیسیون تلفیق مستنداتی ارائه کرده است.

 اولین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 92 در سال جدید از یکشنبه هفته پیش آغاز شده و نمایندگان دولت اعم از وزرای اقتصاد و دارائی، رئیس کل بانک مرکزی، وزیر نفت، وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاون معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی گزارش‌های را ارائه داده‌اند.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 285931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۰
    0 0
    پژویان به ایسنا خبر داد: تلاش برای تمدید ثبت‌نام پیش فروش خودرو » سرویس: اقتصادي - اقتصاد كلان کد خبر: 92012006206 سه‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹ Mona Hoobehfekr-6-2.jpg رییس شورای رقابت از تلاش برای تمدید مهلت تکمیل ثبت نام پیش فروش خودروها تا آخر فروردین خبر داد. جمشید پژویان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تصریح کرد: شرکت‌های خودروساز به متقاضیان تا 20 فروردین مهلت داده بودند تا نسبت به تکمیل پرونده خود اقدام کنند اما با توجه به اتمام این زمان و بلاتکلیف ماندن برخی از متقاضیان از شرکت‌های خودروساز درخواست کردیم این مهلت را تا پایان فروردین که دستورالعمل قطعی تدوین شود تمدید کنند تا مردم بلاتکلیف نشوند. وی درباره پاسخ خودروسازان به این درخواست نیز گفت: قرار شد