دبیر کل حزب الله ایران و وزرای اطلاعات و پست دولت سازندگی و معاون میراث فرهنگی احمدی نژاد با حضور در وزارت کشور کاندیداتوری خود را ثبت کردند.

همزمان با سومین روز ثبت‌نام از داوطلبان نامزدهای انتخابات آتی ریاست جمهوری، آیت الله سید محمدباقر خرازی دبیرکل تشکلی با نام«حزب‌الله ایران» با حضور در ساختمان وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.

بنا به گزارش فارس وی داری مدرک کارشناسی اقتصاد و مدرسان حوزه علمیه قم است و مراکزی نظیر مدرسه اجتهادیه محسنیه، موسسه فرهنگی هنری امام حسن عسکری (ع) و مجموعه مدارس امام هادی (ع) در سراسر کشور را تاسیس کرده و اداره می‌کند؛ وی هم اکنون در حوزه اجتهادیه محسنیه مشغول به فعالیت است.

خرازی پسر آیت‌الله سید محسن خرازی (عضو مجلس خبرگان رهبری) است. برادر صادق سفیر سابق ایران در سازمان ملل و پاریس و برادر زاده کمال خرازی معاون و وزیر سابق امور خارجه است.

حجت‌الاسلام فلاحیان برای انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد
همچنین وزیر اطلاعات دولت هاشمی دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد. حجت‌الاسلام علی فلاحیان وزیر اطلاعات دولت هاشمی و عضو مجلس خبرگان رهبری دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد وزارت کشور شد.

بنا به گزارش تسنیم فلاحیان در اسفندماه سال گذشته اعلام کاندیداتوری کرد. وی مهمترین برنامه‌های خود را مبارزه با گرانی و ایجاد اشتغال دانسته و گفته که "برای انتخاب مدیران دولت خود سه ملاک دانش ، تجربه و توان مدیریتی در نظر می گیرد و توجهی به گرایش‌های سیاسی ندارد.

فرایند ثبت‌نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری از صبح روز سه‌شنبه و به دستور وزیر کشور آغاز و تا روز شنبه (21 اردیبهشت) ادامه دارد.

آنگونه که وزیر کشور و جانشین ستاد انتخابات کشور می‌گویند، در روز اول 75 نفر و در روز دوم 69 نفر و در مجموع 144 نفر داوطلب یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.

وزیر پست،تلگراف و تلفن هاشمی داوطلب انتخابات شد
محمد غرضی، وزیر پست،تلگراف و تلفن دولت هاشمی رفسنجانی هم برای ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به ستاد انتخابات کشور آمد.
 

حمدزاده کرمانی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد

استاندار سابق فارس نیز با حضور در محل وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.
روح الله احمدزاده کرمانی استاندار سابق فارس با حضور در محل وزارت کشور برای کاندیداتوری در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 291810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    4 0
    به خاطر یک مشت دلار نداشته
  • بدون نام IR ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۹
    3 0
    به اینها بگید قرار نیست امام جماعت مسجد انتخاب کنیم بلکه قراره انتخابات ریاست جمهوری بشه!! اه ..