مهر نوشت: عضو کمیسیون صنایع با بیان اینکه پنج نفر نامزد ریاست این کمیسیون هستند، از آغاز لابی‌گری‌ها خبر داد و گفت: روز یکشنبه هفته آینده، نامزدهای هیات رئیسه کمیسیون در جلسه مشترک به تفاهم می‌رسند.

غلام محمد زارعی از جلسه ۱۲ نفر از اعضای کمیسیون صنایع برای جمع‌بندی در خصوص ریاست این کمیسیون خبر داد و گفت: من و آقایان سبحانی‌فر نماینده سبزوار، داریوش اسماعیلی نماینده سروستان و محمدرضا منصوری نماینده ساوه، نامزدهای ریاست کمیسیون صنایع هستیم که قرار است در جلسه ای برنامه های خود را ارائه داده و از میان خود، یک نفر را به عنوان نامزد به کمیسیون معرفی کنیم.

وی تصریح کرد: ما معتقدیم کمیسیون صنایع باید خود را از نگاه های باندی و سیاسی دور کرده و تخصصی عمل کند.

در عین حال، ولی ملکی نماینده مشکین شهر و دیگر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، هم با بیان اینکه افراد زیادی نامزد ریاست کمیسیون صنایع هستند، گفت: برای ریاست کمیسیون صنایع ۵ نفر کاندیدا هستند که لابی‌گری ها شروع شده است.

وی ادامه داد: مقرر شده است که روز یکشنبه هفته آینده قبل از جلسه صحن علنی همه کاندیداهای ریاست کمیسیون صنایع در جلسه مشترک در خصوص نامزدی ریاست به تفاهم برسند.

ملکی که خود نیز نامزد ریاست کمیسیون صنایع بوده است، معتقد است رئیس این کمیسیون علاوه بر سوابق علمی باید دارای سوابق اجرایی در زمینه صنایع باشد.

2727

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 547004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =