اولین کارگاه آموزشی علوم سیاسی و روابط بین الملل در دانشگاه علم و فرهنگ با سخنرانی دکتر حسام الدین واعظ زاده، عضوگروه نخبگان خبرآنلاین برگزار می شود.

به گزارش خبرآنلاین موضوع اولین کارگاه به نظریه های روابط بین الملل و روش های کاربرد آن و تجزیه و تحلیل رویدادهای بین المللی اختصاص داده شده است که با حضور دکتر حمیرا مشیرزاده و دکتر حسام الدین واعظ زاده از اساتید روابط بین الملل دانشگاه تهران امروز برگزار می شود.
این جلسات می تواند برای دانشجویان و علاقمندان به حوزه علوم سیاسی و روابط بین الملل و همچنین متقاضیان شرکت در آزمون های کارشناسی ارشد و دکترای رشته های مرتبط و نیز روزنامه نگاران، تحلیلگران و کارشناسان بین المللی نیز مفید باشد.

در این سلسله کارگاه های آموزشی که از مهرماه تا بهمن ماه 1395 برگزار خواهد شد، علاقه‌مندان از حضور اساتید برجسته ای همچون دکتر حمید احمدی، دکتر عبدالعلی قوام، دکتر عباس منوچهری، دکترالهه کولایی، دکتر محمد کاظم سجادپور، دکتر حسام الدین واعظ زاده، دکتر سعیده لطفیان، دکتر حمیرا مشیرزاده ، دکتر علیرضا صدرا، دکتر حاتم قادری، دکترکیهان برزگر و دکتر ماندانا تیشه یار بهره مند خواهند شد .

این کارگاه ها در دانشگاه علم و فرهنگ، واقع دربزرگراه اشرفی اصفهانی برگزار می شود. علاقمندان برای ثبت نام با شماره 09019113974 و آدرس: uni.ind.office.gmail.com تماس حاصل نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 584066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =