قاسم محبعلی، دیپلمات اسبق کشورمان، طی نشستی عنوان کرد که حضور نظامی ترکیه در عفرین، معادلات را پیچیده تر کرده است و خروج ترکیه از این بحران به آسانی نخواهد بود.

 

 

 

مشروح این نشست را [اینجا] بخوانید.

 

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 754332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن A1 ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    15 8
    محبعلی هم مثل بقیه کارشناسهای داخلی در مورد ترکیه ارزوی قلبیشو بر زبان اورده وگرنه خودش هم خوب میدونه ترکیه در عفرین به زودی پیروز خواهد شد و این تررویستهای یگان خلق و پان کردها هستن که به گرفتاری سختی دچار شدن. ضمنا زا نوع تیتری که ایشون زدن قشنگ معلومه دنبال چه هدفی هستن ورگنه بجای انتخاب عبارت جعلی بحارن کردی باید از بحران تروریسم یگانهای خلق و دیگر گروههای تروریستی استفاده میکردن.
  • بی نام A1 ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۴
    3 6
    بله بی شک موفق خواهد شد.... فراموش نکنیم اردوغان همون کسی هستش که میخواست در کمتر از یک هفته تمام شمال سوریه و عراق رو پاکسازی کنه اما الان ایا بجز تصرف چند روستا وتپه دستاورد دیگری هم داشته؟؟ اصلا قدرت ارتش ترکیه با یه گروه شبه نظامی قابل قیاسه؟؟؟ درضمن تروریست اون نیرویهای اشغال گری هست که رحم به زن بچه مردم هم نمیکند و و خانه انهارو برسرشان خراب میکند تروریست مزدورهای تکفیری هستن که ارتش ترکیه دست به دامن انها شده نه کسانی که دارن از خانه و کاشانه و زن بچه خود دفاع میکنند