سه شنبه 30 مرداد 1397
یکشنبه 13 اسفند 1396 - 23:08:34 چاپ

رمز موفقیت بازی سازان ایرانی در بازارهای بین‌المللی

فناوری اطلاعات > بازی - بایرها و ناشران گیم دنبال محصولات با کیفیتی هستند تا بتوانند در بازار بین المللی با موفقیت توزیع کنند.

 

به گزارش خبرآنلاین، مهرداد آشتیانی مشاور بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای می‌گوید محصول با کیفیت در صنعت بین‌المللی گیم، یعنی یک کار خلاقانه و نوآورانه به زبان انگلیسی که قدرت درآمدزایی داشته و بتواند گیمرهای بیشتری را به خود جذب کند.

مدیر سابق رخداد گیم TGC تهران، در گفت‌و‌گو با خبرآنلاین افزود: بزرگ‌ترین ضعف رخداد TGC2017 تهران، کم بودن گستردگی ناشران بود که به چشم آمد و اگر ناشران سطح متوسط یا کوچک حضور داشتند، شانس فروش محصولات گیم ایرانی بیشتر بود.

به گفته وی، این موضوع در رخداد TGC2018 باید مدنظر قرار گیرد تا بتوان امید بیشتری به فروش گیم‌های ایرانی در بازار بین‌المللی داشت.

ضعف دیگری که آشتیانی روی آن تاکید کرد این بود که سخنرانی‌های کنفرانس دسته بندی نشده بود و امید است در رخداد 2018 که با همکاری گیم کانکشن فرانسه در تیرماه 1397 برگزار خواهد شد، این نکته نیز مد نظر قرار گیرد.

گفتنی است مهم‌ترین دستاورد TGC2017 رسیدن دو بازی ایرانی به مرحله قرارداد با ناشران خارجی بود که این روند می‌تواند در TGC2018 با وسعت بیشتری تکرار شود.

 

5656

 

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700

پربیننده‌ترین