مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا که به ارومیه سفر کرده است، از آغاز همکاری این خودروساز با شرکت آذرباتری ارومیه برای تامین بخشی از باتری خودروهای تولیدی این شرکت خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، محسن قاسم جهرودی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در گفت‌وگوی اختصاصی در مورد آخرین وضعیت همکاری با شرکت‌های خارجی گفت: بعد از تحریم‌های انجام شده، همکاری شرکت سایپا با خودروسازان چینی ادامه خواهد داشت و توافقات جدیدی نیز با آنها انجام شده است.

وی افزود: سایپا بزودی آریو را با ظاهر جدید و توسعه خودروهای ریچ و وانت را در برنامه دارد ضمن اینکه سایپا در آینده ۲ خودروی بومی کوییک و ساینا را در آینده جایگزین پراید خواهد کرد.

مدیرعامل سایپا به همکاری این خودروساز با قطعه سازان استان آذربایجان‌غربی هم اشاره کرد و افزود: با تفاهم‌نامه‌ای که با شرکت آذرباتری ارومیه منعقد شد، تامین سالیانه ۱۵۰هزار باتری انواع محصولات سایپا به این شرکت واگذار شد.

همکاری سایپا و آذرباتری ارومیه

وی ادامه داد: شرکت سایپا همچنین آمادگی خود را برای همکاری با سایر قطعه‌سازان استان آذربایجان‌غربی اعلام کرده تا بتوانیم از ظرفیت این استان در محصولات خود بهره ببریم.

گفتنی است، سومین نمایشگاه خودروی ارومیه با حضور شرکت سایپا و قطعه‌سازانی از نقاط مختلف کشور در نمایشگاه بین‌المللی ارومیه درحال برگزاریست.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 809807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =