بهره برداری از ۴۶۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در لرستان

۴۶۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان کشور در استان لرستان بصورت ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، دقایقی پیش بطور همزمان در سراسر کشور تعداد ۷۵۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان به بهره‌برداری رسید.
در این مراسم استاندار لرستان بصورت ویدئو کنفرانس در سخنانی گفت : با حمایت های مهندس فتاح ریاست بنیاد و همکاران ایشون ۴۶۰ طرح محرومیت زدایی به استان لرستان اختصاص یافت .

دکتر فرهاد زیویار گفت : در استان لرستان ظرفیت و پتانسیل های متعددی وجود دارد اما با توجه به وجود محرومیت مضاعف که در استان وجود داشته بهره گیری از ظرفیت‌ها در راستای توسعه تقریبا کمرنگ رخ داده است .

وی افزود : در زمان مدیریت مهندس فتاح در بنیاد مستضعفان اقدامات بسیار مطلوبی در استان اجرا گردید که امروز شاهد بهره برداری از آنها هستیم .

استاندار لرستان در ادامه با بیان اینکه ۴۶۰ طرح محرومیت زدایی با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان تکمیل و به بهره برداری رسید اظهار داشت : این طرحها عمدتاً در تامین تعداد ۱۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد ، مسکن محرومین به تعداد ۱۲۷ واحد ، تامین ۷۴ واحد مسکن معلولین در همه استان ، ۱۳ واحد مسکن محرومین در خرس در الیگودرز ، احداث ۵ باب خانه عالم روستایی ، تکمیل ۱۵۰ واحد مسکن نیازمندان ، تکمیل ۴۰ مسجد در الیگودرز و کوهدشت و طرحهای متعدد آبرسانی و بهداشتی دیگری به سرانجام رسیدن و امروز شاهد بهره برداری از آن آنها هستیم .

وی تصریح کرد : در طرح بنیاد مستضعفان شهرستانهای کوهدشت و الیگودرز جهت خدمات رسانی بعنوان مناطق هدف در لرستان شناسایی و طرح های موثر متعددی در این دو شهرستان و سایر شهرستانهای ایجاد گردیده که در این فرصت نهایت تقدیر و تشکر را دارم .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1731721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =