معرفی نفرات برتر مسابقات قهرمانی تنیس روی میز نونهالان  کشور در خرم آباد

مسابقات تنیس روی میز نونهالان کشور در خرم آباد با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان،رئیس هیات تنیس روی میز استان لرستان در اختتامیه این مسابقات که به میزبانی خرم آباد برگزار شده بود ، اظهار کرد: به مناسبت یادواره 6550 شهید استان لرستان مسابقات نونهالان قهرمانی کشور در روزهای 25 و 26 اسفندماه در شهر خرم آباد و در آکادمی تنیس روی میز لرستان برگزار شد.

محسن اسد بیگی با اشاره به اینکه لرستان در این مسابقات سربلند بیرون آمده افزود: با همکاری ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، علوم پزشکی، بنیاد بین‌المللی غدیر، اداره کل بیمه سلامت و بیمارستان شفا توانسته ایم میزبان شایسته‌ای برای مسابقات قهرمانی کشور باشیم.

وی بیان کرد: علاوه بر میزبانی خوبی که در مسابقات قهرمانی کشور داشته‌ایم مطمئنا ثمره استعدادیابی در این مسابقات را در آینده خواهیم دید.

رئیس هیات تنیس روی میز لرستان با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور 64 ورزشکار برگزار شد ، عنوان کرد: دور اول این مسابقات به صورت دوره ای برگزار شد و 32 ورزشکار به مرحله حذفی راه یافته که در پایان یاسین شعاری از مازندران به مقام اول، علی زینعلی از اصفهان به مقام دوم و محمد مهدی سبزواری از فارس و عباس مقدمیان از خوزستان به صورت مشترک به مقام سوم دست پیدا کردند.

در پایان این مسابقات با حضور فرشید کوکبی رئیس کمیته استعدادیابی فدارسیون،دکتر علی پور محک دبیر کمیته استعدادیابی، دکتر اسدبیگی رئیس هیات تنیس روی میز لرستان، محمد محمد زاده دبیر این هیات و جمعی کثیری از پیشکسوتان به نفرات برتر حکم و جوایزی اهدا گردید.

قضاوت این مسابقات به سرداوری بهزاد مرندی داور بین المللی و کمک وی رامین میرزایی داور بین المللی و مدیر مسابقات غلامعباس ترابی داور بین المللی بود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1744622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =