وقتی زیباسازی و امور ترافیکی اولویت مدیریت شهری خرم‌آباد نیست

خط کشی معابر شهری بمنظور آگاه سازی رانندگان از علائم رانندگی و زیباسازی خیابانهای سطح شهرها معمولا در هر سال یک بار انجام میشوند که این اقدام علاوه بر زیباسازی خیابانهای شهر نقشی موثر در روان سازی ترافیک و رانندگی منظم بین خطوط ایجاد می نماید اما در خرم آباد مرکز استان لرستان سالی یک بار پیش کش بلکه سالها یکبار هم شاهد آن نبودیم .

سید احمد موسوی : پس از سالها وقفه در یکی دو ماهه گذشته خط کشی معابر خرم‌آباد از سوی شهرداری مرکز استان با عقد قراردادی با بخش خصوصی آغاز شد و این اقدام ترافیکی و امور زیربنایی در سطح معابر خرم‌آباد آغاز شد.
نکته حائز اینکه اینکه کیفیت خط کشی خیابانهای شهر از نوع رنگ گرم ترافیکی که استاندارد خط کشی بوده و عمر و دوام بیشتری دارند بوده و اجرای این طرح رنگ و بوی تازه ای به شهر داده بود.
لازم به یادآوری است با استفاده از این خط کشی ها رانندگان نسبت به اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی متعهد تر می باشند.همچنین خط کشی های خیابانها رانندگان را در مورد خطرات و موانع احتمالی آگاه می سازند و ضرورت اجرای آن همچون سایر استانها بایستی اولویت مدیریت شهری باشد .
اما با خبر شدیم این طرح علی رغم اینکه که پس از سالها در مرکز استان با کیفیت مطلوب و با دستگاهی مجهز در حال اجرا بود بدلیل عدم پرداخت مطالبات پیمانکار متوقف و نیمه کاره رها شد .
طبق اخبار کسب شده پیمانکار این طرح چندین مرتبه درخواست دریافت مطالبات خود را داشته که گویا مسئولین شهرداری خرم‌آباد با بی توجهی به این موضوع آن را در اولویت امور خود قرار نداده و موجبات نارضایتی و بی انگیزه گی مجری این اقدام زیربنایی شدند .
جای سوال است مدیریت شهری خرم آباد که خود تا قبل از قبول مسئولیت شهرداری مدافع طرحهای زیربنایی ، زیباسازی و ترافیکی بود چگونه از کنار این اقدام مهم عبور کرده و جلوی مطالبات بحق پیمانکار را گرفته ؟!
بهرحال عملکرد ضعیف شهرداری در این موضوع کاملاً محرز است بهرحال تا وقتی که انتخاب‌هایمان براساس تخصص تجربه و کارآمدی نباشد بایستی شاهد اینگونه رفتار غیرمنطقی و غیرکارشناسی در شهرداری باشیم
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1760445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =