فرودگاه ارومیه: پرواز ارومیه-مشهد برقرار شد پرواز تهران کاهش یافت!

درحالیکه مدت‌هاشت تاخیر در پروازهای از و به ارومیه داد مردم را درآورده و تعداد پروازهای ارومیه-تهران نیز کاهش یافته، روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در خبری پر از ایرادات نگارشی از برقراری پرواز ارومیه – مشهد و بالعکس خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، در حالیکه کاهش تعداد پروازهای ارومیه-تهران مشکلات زیادی را برای سفرهای هوایی استان ایجاد کرده بطوریکه جلال محمودزاده نماینده مهاباد در نامه‌ای به وزیر راه و شهرسازی درخصوص چرایی کاهش تعداد پروازها و اعتراض گسترده مردم به وی متذکر شده است، روابط عمومی فرودگاه‌های استان از راه‌اندازی پرواز ارومیه - مشهد خبرداده است.

روابط عمومی فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی در خبری در صفحه مجازی فرودگاه‌های استان در خبری پر از ایرادات نگارشی نوشته است: پرواز ارومیه – مشهد و بالعکس از ۱۴ خردادماه توسط شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهید باکری ارومیه راه اندازی شده است.

پرواز این مسیر بصورت هفتگی در روز یکشنبه با شماره پرواز ۸۶۸ در ساعت ۱۰:۱۵ از مشهد وارد فرودگاه ارومیه می‌شود و همان روز ساعت ۱۰:۵۵ با شماره پرواز ۸۶۹ فرودگاه شهید باکری ارومیه را به مقصد مشهد مقدس ترک می‌کند.

گفتنی است، تاخیرهای پیاپی پروازهای فرودگاه ارومیه اعتراضات زیادی را در پی داشته است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1772431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =