بالاخره آزادراه/بزرگراه شهید کلانتری هم برق‌دار می‌شود

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی گفت: روشنایی معابر جاده شهید کلانتری با تیرگذاری و احداث ۱۴ کیلومتر شبکه روشنایی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، طاهر کیامهر گفت: در راستای خدمات رسانی به مردم و تکمیل پروژه روشنایی معابر جاده شهید کلانتری ضمن تیرگذاری ، ۱۴ کیلومتر شبکه روشنایی معابر با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد تومان احداث شد.
وی ادامه داد: نصب ۱۷۶ پایه چراغ روشنایی و ۲۱ دستگاه ترانس و تابلو از دیگر اقداماتی است که در جهت انجام این پروژه صورت گرفته است .
گفتنی است پروژه روشنایی معابر جاده شهید کلانتری که از دغدغه های مردم شریف استان آذربایجان‌غربی بود با دستور استاندار، با تخصیص بودجه از محل اعتبارات عمرانی بر عهده شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی واگذار و این پروژه در مدت زمان تعیین شده با تلاش شبانه روزی تلاشگران صنعت برق استان به زودی به سرانجام رسیده و تقدیم مردم شریف استان می‌گردد.

گفتنی است نبود روشنایی در آزادراه / بزرگراه شهید کلانتری اعتراضات زیادی را در پی داشته است و این مسیر که همچنان هم آزادراه و هم بزرگراه خوانده می‌شود منتظر تکمیل و به بهره برداری رسیدن است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1791727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =