صرف ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در پروژه ورزشگاه جدید خرم آباد

استاندار لرستان گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد یکی از پروژه های عمرانی لرستان است که به مدد دولت سیزدهم جان دوباره‌ای گرفت .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرهاد زیویار در این رابطه گفت : تکمیل و افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در دولت سیزدهم با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد تومان در آستانه بهره برداری قرار دارد.

استاندار لرستان افزود: نصب تاسیسات و تجهیزات، تکمیل سرویس بهداشتی و حمام، سونا، ژنراتور و کاشت چمن عمده کارهایی است که از ورزشگاه باقی مانده است.

زیویار با اشاره به اینکه پیست تارتان، رنگ‌آمیزی، تجهیز بخش VIP همزمان در حال انجام است، تصریح کرد: مردم، ورزشکاران و ورزش‌دوستان در نهایت می‌توانند پاییز از این ورزشگاه استفاده خواهند کرد.

استاندار لرستان بیان کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد به مدد دولت سیزدهم جان دوباره‌ای گرفت و یکی از پروژه‌های عمرانی لرستان است که تکمیل خواهد شد و در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است، تاکید کرد: پروژه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد با اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری خواهد رسید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1796190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =