شناسایی ظرفیت‌ها و استعدادهای لرستان‌ اولویت بنیاد ایران شناسی است

رئیس بنیاد ایران شناسی شعبه استان لرستان گفت : بنیاد ایران شناسی در راستای شناسایی ظرفیت‌های و استعدادهای لرستان گام برمی‌دارد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مجتبی رومانی که در نشست انتخابات هیات رئیسه کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی لرستان شرکت کرده بود
بعد از اتمام انتخابات ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفایش و آرزوی موفقیت برای هیئت‌رئیسه جدید به معرفی بنیاد پرداخت و عنوان نمود شبکه سازی و ظرفیت سازی و استفاده از توان علمی و تجربی همه علاقه مندان به موضوع ایران شناسی و بویژه لرستان شناسی از اولویت های مهم این شعبه می‌باشد و میبایست از حداکثر ظرفیت منابع انسانی دغدغه مند و دلسوز استفاده نمود.
رومانی با اشاره به ظرفیت های بنیاد ایراشناسی در راستای شناسایی ظرفیت و استعداد های استان لرستان در زمینه های مختلف افزود: با تعامل و بهره گیری از دانش و تجربه اعضای محترم کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی بطور بهینه می توان به معرفی و حفاظت از جاذبه های گردشگری و آثار باستانی استان پرداخت .

رییس بنیاد ایران شناسی شعبه لرستان گفت : با توجه به ظرفیت‌های فراوان استان بنابراین ارتباط دوسویه می تواند صنعت گردشگری در استان را رونق بخشد.
گفتنی است مجتبی رومانی سابقه عضویت و حضور فعال در کمیسیون گردشگری و صنایع دستی اتاق بازرگانی لرستان را به مدت شش سال در کارنامه خود دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1798330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =