۰ نفر
۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
افتتاح ۱۳ طرح تعاونی در لرستان

سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان ویژه برنامه های گرامی داشت هفته تعاون در این استان را تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، فرهاد ناصری نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش مهم تعاون در توسعه و مشارکت مردم در اقتصاد کشور ، اظهار کرد : هفته تعاون امسال به نام حکمرانی تعاون حکمرانی مردم نامگذاری شده و با توجه به تقارن هفته دولت با هفته تعاون در سال جاری برنامه های این اداره کل با غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا در سراسر استان آغاز خواهد شد .

وی با اشاره به مردمی بودن تعاون ، افزود: در این هفته بنا بر توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی این بخش، همچنین مزایا و محاسن کار گروهی و کار جمعی و ترکیبی و گرایش مردم را به سمت کار جمعی و گروهی داریم.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی لرستان تصریح کرد : در این هفته 13 طرح تعاونی در بخشهای مختلف اقتصادی با 294 عضو به بهره برداری می رسد که با افتتاح این طرحهای تعاونی در سطح استان زمینه اشتغال 2 هزار و 21 نفر فراهم می شود .

ناصری نیا گفت :حضور در شرکتهای تعاونی و بررسی مسائل و مشکلات این شرکتها ، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی ، نشست تخصصی با فعالان بخش تعاون و تعاونگران ، تشکلات و اتحادیه های تعاونی ، برپایی میز خدمت رسانی در مصلای های نماز جمعه ، برگزاری نمایشگاه های دستاوردهای شرکت های تعاونی از دیگر برنامه هفته تعاون و هفته دولت در سطح استان لرستان می باشد .

وی در پایان با بیان اینکه سعی بر این است از ظرفیتها و پتانسیل بخش تعاون در سطح استان استفاده شود ، تاکید کرد : مهمترین برنامه ما این است که فرهنگ کار گروهی و جمعی را ترویج دهیم تا مردم و جویندگان کار با مفاهیم این مهم بهتر از گذشته آشنا شوند و منجر به اشتغال و کارآفرینی شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1804874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =