اختصاص اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریالی به منظور بهره‌مندی از کابل‌های خودنگهدار در کرمانشاه

 مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه گفت: حجم اجرا شده پروژه‌های تعویض سیم به کابل خودنگهدار از ابتدای سال جاری تا کنون ۹۰ کیلومتر بوده که اعتبار هزینه شده برای آن ۳۸۰ میلیارد ریال است.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: در مجموع حجم اجرا شده تعویض سیم به کابل خودنگهدار در سال‌های (۱۴۰۰، ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲) ۹۴۱ کیلومتر بوده که اعتبار هزینه شده برای این کار ۳۴۵ میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: در طرح‌های عوارض برق روستایی در سال جاری در خصوص تبدیل سیم به کابل خودنگهدار تا کنون ۳۶ کیلومتر آن با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کرمانشاه تصریح کرد: در طرح‌های کاهش تلفات شهری امسال در مورد تبدیل سیم به کابل خودنگهدار تاکنون ۵۴ کیلومتر آن با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی اضافه کرد: تبدیل سیم به کابل خودنگهدار با جذب کامل اعتبارات، وام دریافتی و منابع داخلی شرکت ۶۰۰ کیلومتر بوده و ۱۰۰ کیلومتر تبدیل کابل زمینی به خودنگهدار در حوزه روشنایی معابر و جلوگیری از سرقت صورت گرفته است.

این مسئول گفت: در خصوص تبدیل سیم به کابل شهری این پروژه در شهرستان‌های جوانرود و هرسین به طور کامل انجام شده و مابقی برنامه نیز در دست اجرا است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1806386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =