افتتاح چندین پروژه صنعت برق در آذربایجان‌غربی همزمان با هفته دولت

چندین پروژه صنعت برق در آذربایجان‌غربی همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، پروژه‌های صنعت برق استان همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

افتتاح ۷ پروژه برق‌رسانی و کلنگ زنی ۳ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۹۱هزار و ۶۰۰ میلیون ریال در خوی

به مناسبت هفته دولت پروژه‌های مدیریت توزیع برق خوی در قالب افتتاح ۷ پروژه و کلنگ زنی ۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۹۱هزار و ۶۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیر توزیع برق خوی در حاشیه آئین افتتاح پروژه های برق رسانی این شهرستان گفت: افتتاح ۷ پروژه برق‌رسانی با اعتبار ۱۹۴ هزار و ۶۰۰ میلیون ریال و کلنگ زنی ۳ پروژه با اعتبار ۹۷ هزار میلیون ریال از مهمترین اقدامات مدیریت توزیع برق خوی در هفته دولت می‌باشد.

احمد مختارزاده در ادامه عنوان کرد: یکی از مهمترین پروژه های انجام شده در حوزه مدیریت توزیع برق خوی تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار بوده که ۷.۵ کیلومتر در دو روستای آغبلاغ ولدیان و امیرآباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
وی در ادامه به دیگر اقدامات انجام شده مدیریت خوی در حوزه برق‌رسانی اشاره کرد و گفت: اصلاح روشنایی کمربندی دیزج دیز بطول ۲.۵ کیلومتر، اصلاح شبکه فشار ضعیف روستای بایرام کندی بطول ۱ کیلومتر، احداث ۳ دستگاه پست هوایی، راه اندازی فیدرهای ۳ و ۴ بطول ۲ کیلومتر از دیگر اقدامات انجام گرفته این حوزه مدیریت در زمینه اجرای پروژه های برق رسانی می‌باشد.

افتتاح پروژه های مدیریت توزیع برق سردشت در حوزه شهر میرآباد

به مناسبت هفته دولت پروژه‌های مدیریت توزیع برق سردشت در حوزه شهرستان میرآباد در قالب افتتاح ۱۰ پروژه و با اعتباری بالغ بر ۷۳ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.

مدیر توزیع برق سردشت در حاشیه آئین افتتاح پروژه های برق رسانی گفت: افتتاح ۱۰ پروژه برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۷۳ هزار و ۲۰۰ میلیون ریال از مهمترین اقدامات مدیریت توزیع برق شهرستان سردشت در هفته دولت می‌باشد.

فریدون محمدپور در ادامه عنوان کرد: افتتاح پروژه اصلاح و جابجایی خط ۲۰ کیلوولت هوایی و احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی با نصب پست هوایی (ترانس دوم روستا) و تبدیل شبکه سیمی به خودنگهداردر روستای آلواتان از توابع شهرستان میرآباد به نیابت از ۱۰ پروژه طرحهای اجرا شده در حوزه شهرستان میرآباد شامل اصلاح و مقاوم سازی شبکه ، جابجایی اصلاح خطوط ۲۰ کیلوولت ، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ( طرح بهارستان) و ظرفیت سازی شبکه از مهمترین پروژه های افتتاح شده حوزه شهر میرآباد در هفته دولت می‌باشد.

افتتاح ۴ پروژه برق‌رسانی در حوزه مدیریت توزیع برق شوط

به مناسبت هفته دولت پروژه های مدیریت توزیع برق شوط با اعتباری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیر توزیع برق شوط در حاشیه آئین افتتاح پروژه های برق رسانی این شهرستان گفت: امسال در دو حوزه شهری و روستایی ۲۳ کیلومتر تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار با اعتباری بالغ بر ۸۷.۹ میلیارد ریال انجام شده که ۲۱ کیلومتر آن مربوط به حوزه شهری و ۲ کیلومتر آن مربوط به حوزه روستایی می‌باشد.

حسن جعفرزاده بیان کرد: توسعه شبکه شهری بطول ۳.۲ کیلومتر با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال و احداث ۲ دستگاه پست هوایی با اعتبار ۷.۲ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های افتتاح شده مدیریت توزیع برق شوط در هفته دولت می‌باشد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1807494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =