کرمانشاه میزبان ۷۱۴ هزار زائر اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه میزبان ٧١۴ هزار زائر اربعین حسینی در پایانه مرزی خسروی بوده است. 

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: از ۲۷ مرداد ماه و آغاز ماه صفر تا ۱۲ شهریور ماه ۷۱۴ هزار زائر عتبات عالیات از پایانه مرزی خسروی تردد کردند.

وی افزود: مجموع تردد خروجی زوار از پایانه مرزی خسروی از ۲۷ مرداد ماه تا ۱۲ شهریور ماه ۵۰۴ هزار نفر و تردد ورود ۲۱۰ هزار نفر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته روز ۱۲ شهریور ماه، ۴۱ هزار زائر از پایانه مرزی خسروی وارد ایران و ۱۲ هزار نفر نیز به قصد زیارت عتبات عالیات وارد عراق شدند.

وی عنوان کرد: با توجه به موج بازگشت زوار اربعین حسینی توصیه می‌شود در سفر بازگشت، از اطلاعات سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها برای برنامه‌ریزی سفرهای جاده‌ای استفاده کنید.

کرمی درباره اوج سفر بازگشت زائران اربعین گفت: پیش‌بینی می‌شود اوج سفرهای بازگشت زوار از ۱۳ تا ۱۸ شهریور ماه باشد لذا سفرهای خود را برنامه‌ریزی و مدیریت کنید.

این مسئول ابراز کرد: افراد کم‌توان، بیمار و سالخورده برای تردد آسان، سفرهای خود را زودتر آغاز کنند و از طریق هر مرزی که از کشور خارج شدند از همان مرز هم به کشور بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: زائرین می‌توانند دیدگاه‌ها، پیشنهادات و یا انتقادات خود را در مورد خدمت و عملکرد بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای و راهداری در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1809591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =