سخنرانی روحانی شیعه در رویداد بین المللی صلح در کُره جنوبی

مبلغ نوشت: دکتر جهانگیری در رویداد بین المللی صلح که در شهر سئول کره جنوبی برگزار می شود در موضوع «نگاه شیعه به صلح» و «کنش صلح گرایانه در پیاده روی اربعین» به ایراد سخنرانی می پردازد.

به گزارش «مبلغ» – «دکتر یحیی جهانگیری سهروردی»؛ روحانی فعال بین الملل و استاد حوزه و دانشگاه به دعوت HWPL، در کنفرانس بین المللی صلح که در پایتخت کره جنوبی برگزار خواهد شد، به ایراد سخنرانی می پردازد. در این رویداد بزرگ بین الملی صلح، بیش از ۷۰۰ تن از فعالان صلح از جمله رهبران دینی و از ۱۱۸ کشور جهان شرکت دارند.

موسسه غیر دولتی HWPL یک موسسه بین المللی در عرصه صلح می باشد که از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را شروع کرده است. این مؤسسه با بخش DGC و ECOSOC سازمان ملل در بسط و نشر صلح همکاری دارد.

سخنرانی روحانی شیعه در رویداد بین المللی صلح در کُره جنوبی

بر پایه این گزارش؛ دکتر جهانگیری در این رویداد بین المللی صلح که از ۱۷ تا ۲۱ ام سپتامبر در شهر سئول کره جنوبی برگزار می شود در موضوع «نگاه شیعه به صلح» و «کنش صلح گرایانه در پیاده روی اربعین» به ایراد سخنرانی می پردازد.

گفتنی است؛ از فعالیت های صلح محور دکتر یحیی جهانگیری، عضو هییت موسس جمعیت ندای صلح، عضو هییت تحریریه مجله صلح پزوهی اسلامی، هییت مدیره رویای صلح در ژاپن می باشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1814259

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =