به کارگیری تمهیدات لازم برای آغاز طرح زمستانه هلال احمر کرمانشاه 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: تمهیدات لازم به منظور آغاز طرح زمستانه هلال احمر کرمانشاه انجام شد. 

محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرآنلاین کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل سرما و پیش‌بینی بارندگی‌ها تمهیدات لازم برای آغاز طرح زمستانه هلال احمر کرمانشاه انجام شد.

وی افزود: این تمهیدات شامل افزایش پایگاه‌های موقت در جاده‌ها، تجهیز انبارهای امدادی، به روز کردن تجهیزات سیلاب، بازآموزی نیروهای امدادی و تجدید نظر تیم‌های عملیاتی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر هر ساله با بارندگی‌ها آغاز می‌شود، تصریح کرد: به شعب شهرستانی نسبت به بارندگی‌ها و سیلابی شدن جاده‌ها اعلام آماده باش شد.

وی گفت: برای اجرای این طرح پست‌های موقت هم افزایش می‌یابد و امسال با افزایش پایگاه موقت به مجموع ١۵ پایگاه ثابت، ٢٣ پایگاه آماده امدادرسانی هستند.

این مقام مسئول مجموع نیروهای امدادی در این پایگاه‌ها را ٨٠٠ نفر اعلام کرد و ادامه داد: برای مدیریت بحران‌ باید تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران همکاری و هم‌افزایی داشته باشند.

وی در خصوص ورود اعضا جدید به جمعیت هلال اهمر استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: تعداد قابل توجهی نیرو با توجه به عضوگیری ها به جمعیت هلال احمر کرمانشاه افزوده شد که نسبت به سال‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته و این عضوگیری تا پایان سال ادامه دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1819319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =