کشورهای مدافع حقوق بشر چرا در حق مردم مظلوم فلسطین سکوت می‌کنند

امام جمعه مسجد قبای شهرستان مریوان، گفت: کشورهای مدافع حقوق بشر غربی، شما که هدفتان مداخله در مسائل کشورها اسلامی و غیره است و خود را مدافعان حقوق بشر می‌دانید چرا سکوت را در حق این مردم مظلوم فلسطین اختیار کردید و از این مردم دفاعی نمی‌کنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ماموستا امجد محمودی امام جمعه مسجد قبای شهرستان مریوان، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اکنون پس از گذشت چندین روز شاهد جنایت رژیم منحوس و اسلام ستیز و کودک کش اسرائیل هستیم، کجا هستند مدعیان دروغین حقوق بشری که به قصد ایجاد اغتشاشات و ناامنی کشورهای اسلام هزینه های هنگفتی می‌کردند اما از مردم مظلوم فلسطین دفاع نمی‌کنند و در سکوت کامل به سر می‌برند آیا مردم و کودکان فلسطین انسان نیستند.


وی افزود: آنچه در فلسطین اتفاق می افتاد یک جنایت است نه جنگ بین دو ملت؛ چون در هیچ تاریخی رژیم اسرائیل مشروعیت بین المللی ندارد و جای تعجب است کشورهای اسلامی به جای قطع رابطه و عادی سازی روابط و کمک انسان دوستانه به مردم ستم دیده و آوره ملت فلسطین جزو جمهوری اسلامی ایران و چند کشور اسلامی نباشد شاهد هیچ اقدامی نبوده ایم.


امام جمعه مسجد قبای شهرستان مریوان، بیان کرد: حالا یک سوال از کشورهای مدافع حقوق بشر غربی، شما که هدفتان مداخله در مسائل کشورها اسلامی و غیره است و خود را مدافعان حقوق بشر می‌دانید چرا سکوت را در حق این مردم مظلوم فلسطین اختیار کردید و از این مردم دفاعی نمی‌کنید.


ماموستا محمودی یادآور شد: اینجانب ضمن محکوم کردن این جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان و کودکان و مجروحین را محکوم می کنم و از کشورهای اسلامی خواستار قطع روابط و اخراج سفیران از کشورهای اسلامی هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1826530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =