ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها یک ضرورت است

محمد ناظری سرپرست فرمانداری میزبان شهرام عزیزی رئیس شورای اسلامی استان لرستان، اعضای شورای شهر معمولان و رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی معمولان بود.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، محمد ناظری سرپرست فرمانداری شهرستان معمولان با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراهای اسلامی شهر و روستا در تبیین نقش دموکراسی در مدیریت و اداره کشور، گفت: شوراهای اسلامی در راستای نظارت کافی و لازم بر عملکرد شهرداری ها و دهیاری ها جهت پیشبرد اهداف مد نظر و رسیدن به سطح مطلوب توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری ها یک ضرورت است که شوراهای اسلامی با همفکری و استفاده از نظرت نخبگان می توانند در این امر نقش پررنگی داشته باشند.

ناظری ادامه داد: با توجه به جایگاه دهیاران به عنوان نماینده بخش دولتی مستقر در روستاها، شوراهای اسلامی بایستی با نظارت دقیق بر عملکرد دهیاران و استفاده از ظرفیت های محلی جهت ایجاد شرایط توسعه‌ی عمرانی و اقتصادی روستا اقدام کنند.

شهرام عزیزی رئیس شورای اسلامی استان لرستان با بیان اینکه تعداد ۴۴۰۶ نفر شورای شهر، شهرستان، بخش و روستا در لرستان فعالیت دارند، گفت: شوراهای شهر و روستا مشاوران خوبی برای فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی هستند و باید از این ظرفیت و سرمایه اجتماعی در جهت توسعه مدیریت شهری و روستایی استفاده شود.

رئیس شورای اسلامی استان لرستان هدف از برگزاری این جلسه را تشکیل شورای شهرستان معمولان با توجه به تازه تاسیس بودن این شهرستان برشمرد و افزود: تشکیل کمیته تطبیق، حل اختلاف شوراها و برگزاری دوره آموزشی شوراها سایر اهداف این جلسه بود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1842490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =