اتصال ۲۰۲۱ خانوار روستایی دیگر در آذربایجان‌غربی به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی از اتصال ۴۰ روستای استان به اینترنت پرسرعت و شبکه ملی اطلاعات خبر داد و گفت:با ارتقاء ۳۶ سایت ۲۰۲۱ خانوار روستایی با هزینه کرد ۷۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح USO از اینترنت پرسرعت بهرمند شدند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، قاسم جلیلی‌نژاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تصریح کرد: روستای گلمانخانه شهرستان ارومیه، دلاوران، اوغن، کانی کله، هوارابید شهرستان پیرانشهر، ماراکمی شهرستان ماکو، شکربگ شهرستان مهاباد، اغبلاغ علیا شهرستان تکاب، قزیل بلاغ شهرستان چالدران، خورابلو شهرستان شوط و ۳۰ روستای شهرستان بوکان با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار و ۲۱ نفر از بستر شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت بهرمند شدند تا قدمی دیگر برای تحقق وعده دولت هوشمند برداریم.
جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات آذربایجان‌غربی ضمن تبیین وضعیت توسعه‌ای استان گفت: در حال حاضر پوشش اینترنت روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان ۸۷ درصد است و تلاش می‌کنیم تا پایان سال جاری با پوشش اینترنت روستاهای باقیمانده ۱۰۰ درصد این روستاها را پوشش دهیم.
بر اساس این گزارش زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارائه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت توسعه دولت هوشمند و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1847398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =